اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برگزاری مراسم‌های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در امامزاد‌ه‌های زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان از برگزاری مراسم‌های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در 14 و 15 خردادماه در امامزاده‌های استان خبر داد.

برگزاری مراسم‌های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در امامزاد‌ه‌های زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف استان زنجان در مناسبت‌های مختلف سال برنامه‌های فرهنگی بسیاری را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 57 برنامه فرهنگی توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در اعیاد مذهبی و یا ایام عزاداری ائمه معصومان (ع) اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه برگزاری مراسم رحلت امام خمینی (ره) و روز 15 خرداد از برنامه‌های فرهنگی اداره کل اوقاف در طول سال است، اضافه کرد: امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای اجرا در این ایام در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که امسال به مناسبت 14 و 15 خردادماه در امامزاده‌ها و بقاع استان اجرایی می‌شود، برگزاری مراسم عزاداری با حضور مداحان و همچنین سخنرانان است.

باقری به سایر برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف نیز اشاره کرد و گفت: طرح‌های آرامش بهاری، نشاط معنوی، بصیر عاشورایی و ... از برنامه‌های فرهنگی است که به همت اداره کل اوقاف در جوار بقاع و امامزاده‌های استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مذکور مناسبتی بوده و در ایام خاصی از سال اجرایی می‌شود، اضافه کرد: با اطلاع‌رسانی مطلوبی که در سطح استان صورت گرفته این برنامه‌ها با استقبال مناسبی از سوی مردم استان مواجه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: طبق آمار سالانه به افرادی که در قالب برنامه‌های مختلف در جوار بقاع متبرکه حضور پیدا می‌کنند، افزوده می‌شود.

وی در پایان به اجرای برنامه نشاط معنوی نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه در ایام تابستان و ویژه دانش‌آموزان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول