اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

اعزام 3500 نفر از همدان به مرقد امام خمینی (ره)

فرمانده سپاه ناحیه همدان از اعزام 3 هزار و 500 نفر از همدان در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.

اعزام 3500 نفر از همدان به مرقد امام خمینی (ره)

محمدرضا غلامی‌پاک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مشتاقان زیارت حرم مطهر امام راحل (ره) برای بیعتی دوباره با امام و شهدا به مرقد ان پیر جماران اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان تا روز یازدهم خرداد ماه ادامه دارد، افزود: افرادی که تمایل دارند در بیست و چهارمین سالگرد رحلت امام (ره) به مرقد امام اعزام شوند، می‌توانند در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران نام‌نویسی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان داشت: نام‌نویسی برای حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب تنها مختص بسیجیان نبوده و اقشار مختلف مردم می‌توانند با اعزام به مرقد امام (ره) در برنامه‌های این روز شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در سالروز رحلت امام خمینی (ره) 3 هزار و 500 نفر از همدان مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

غلامی‌پاک با اشاره به اینکه 90 دستگاه اتوبوس برای اعزام بکار گرفته می‌شود، افزود: با تشکیل کمیته‌های مختلفی برای برگزاری مراسم بیست و چهارمین سالگرد رحلت امام (ره) در همدان، دستگاه‌های مختلف اقدام به برگزاری برنامه‌هایی کرده‌اند.

وی در مورد ظرفیت پذیرش افراد تا روز پایانی یادآور شد: با توجه به اینکه اکثر متقاضیان در ساعات پایانی وقت مشخص شده، اقدام به ثبت نام می‌کنند، هنوز ظرفیت پذیرش وجود دارد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به هزینه‌ای که متقاضیان باید پرداخت کنند، افزود: متقاضیان تنها 2 هزار تومان هزینه برای بیمه و هزینه‌های بین‌ راهی اتوبوس پرداخت می‌کنند.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی اعزام نیز اظهار کرد: پخش تراکت‌ها و وصایای حضرت امام (ره) و لوح‌های فشرده برای استفاده در بین راه از برنامه‌های فرهنگی اعزام به شمار می‌رود.

غلامی‌پاک در پایان سخنانش یادآور شد: در حاشیه این اعزام از طلاب و روحانیون نیز برای بیان فلسفه این حرکت و چرایی پاسداشت ارزش‌های امام (ره) استفاده می‌شود.

انتهای پیام/89003/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول