اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه انجام شد

اعزام کاروان موتوری بسیجیان شهر ساحلی بنک به حرم امام خمینی(ره)

کاروان موتوری بسیجیان راهیان حرم از شهر بنک عازم حرم مطهر رضوی و امام خمینی (ره) شدند.

اعزام کاروان موتوری بسیجیان شهر ساحلی بنک به حرم امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، عصر امروز در آیینی باشکوه کاروان موتوری راهیان حرم از شهر بنک عازم حرم مطهر رضوی و امام خمینی (ره) شدند.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان در این آیین اظهار داشت: امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن همه دارد و باید همواره نام و یاد این امام عظیم‌الشأن را گرامی بداریم.

ابراهیم حق‌شناس افزود: بسیجیان همواره در زنده نگه داشتن ارزش‌ها و معنویات حضوری چشمگیر داشته‌اند و این بار نیز با ابتکار خود عازم مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شدند.

وی ابراز داشت: امروز دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و با همه امکانات و توانمندی خود برای تضعیف باورهای جوانان تلاش می‌کنند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه کنگان در تشریح جزئیات این اعزام نیز گفت: تعداد زیادی از بسیجیان شهر بنک کنگان به رسم سال‌های گذشته و در قالب کاروان موتوری به منظور زیارت حرم مظهر رضوی و سپس شرکت در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران راهی مشهد‌الرضا شدند.

محمد حق‌شناس بیان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای ترویج فرهنگ ارزشی در بین بسیجیان اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

این کاروان پس از شرکت در مراسم جشن میلاد مولود کعبه و ادای احترام به 2 شهید گمنام شهر کنگان با بدرقه جمعی از مقامات محلی و مردم از جمله نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانده بسیج سپاه، معاون ساسی فرماندار و بخشدار مرکزی کنگان، این شهر را به مقصد حرم ملکوتی امام رئوف حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)و شرکت در مراسم ارتحال ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن ترک کردند.

انتهای پیام/2451/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول