اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 30 نشست هم‌اندیشی دینی تبیین اندیشه امام خمینی (ره) در سعدآباد

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 30 نشست هم‌اندیشی دینی تبیین اندیشه امام خمینی (ره) در سعدآباد خبر داد.

برگزاری 30 نشست هم‌اندیشی دینی تبیین اندیشه امام خمینی (ره) در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی اعتکاف در سعدآباد اظهار داشت: گسترش معارف اسلامی در سطح جامعه امری لازم است و همه باید در این راستا اهتمام ورزیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تعداد 20 هیئت مذهبی فعال مستقر در مساجد سعدآباد کار ثبت‌نام از معتکفین را انجام می‌دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از پایگاه بسیج خواهران و نمایندگی تبلیغات اسلامی سعدآباد به ‌عنوان دیگر پایگاه‌های ثبت‌نام از معتکفین در شهر سعدآباد نام برد و خاطر نشان کرد: نصب بنر و پلاکارد از دیگر اقداماتی است که توسط ستاد اعتکاف مستقر در اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد صورت گرفته است.

جمالی همچنین از برگزاری 30 نشست هم‌اندیشی  دینی تبیین اندیشه امام خمینی (ره) در سعدآباد خبر داد و گفت: در ایام سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی 30 نشست هم‌اندیشی دینی با موضوع تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در مساجد سعدآباد برگزار می‌شود.

وی به تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی سعدآباد در ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی در پرتو ایمان به خدای متعال، پشتکار و اعتماد به مردم، هویت جدیدی به جامعه اسلامی بخشیدند و ثمره مجاهدت‌های بی‌وقفه ایشان منجر به احیای اسلام و فرهنگ ناب تشیع شد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد اعزام مبلغین و مبلغات به مساجد را از دیگر برنامه‌های اسلامی برشمرد و تاکید کرد: در ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد 25 مبلغ و مبلغه مستقر، طرح هجرت و بومی برای تبیین این دو مناسبت به مساجد شهرها و روستاها برای برگزاری 30 نشست هم‌اندیشی دینی اعزام می‌شوند.

جمالی به اهمیت تبیین جایگاه انقلاب اسلامی ایران در دنیا و جوامع اسلامی برای نوجوانان و جوانان تاکید کرد و افزود: دانش‌آموزان و نوجوانان و جوانان به عنوان آینده‌سازان کشور باید هر چه بیشتر با ریشه‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام (ره) به عنوان سکاندار این انقلاب و نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند.

وی همچنین وظیفه امروز همه مردم و مسئولان را زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن انقلاب دانست و افزود: تبیین آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت ایشان تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جمالی اضافه کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقه فرهنگی از وصیت‌نامه امام خمینی(ره)، برگزاری محفل انس با قرآن کریم همراه با مسابقات قرآنی، اعزام کاروان‌ها به مرقد مطهر امام (ره) از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی سعدآباد در این ایام است.

انتهای پیام/2452/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول