اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تجدید میثاق و بیعت با آرمان‌های امام

2500 شاهین‌شهری عازم حرم امام خمینی می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: امسال 2 هزار و 500 نفر از مردم شاهین‌شهر و میمه برای تجدید میثاق و بیعت با آرمان‌های امام (ره) عازم مرقد امام (ره) می‌شوند.

2500 شاهین‌شهری عازم حرم امام خمینی می‌شوند

علی رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در 14 خرداد ماه اظهار کرد: مردم این شهرستان همانند سال‌های گذشته برای گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عازم حرم مطهر امام (ره) می‌شوند.

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط عوامل و مسئولان اجرائی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: تمام زائران زیر پوشش بیمه غرامت هستند و با بسته‌ها و امکانات ویژه فرهنگی و رفاهی از این افراد پذیرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر با اشاره به اینکه دهم خرداد ماه امسال شاهین‌شهر میزبان پاسداران دانشکده امیرالمؤمنین (ع) است، تصریح کرد: شهرستان شاهین شهر در مسیر بازگشت کاروان‌های اعزامی به حرم امام (ره) از 500 نفر از بسیجیان شهرستان دشتی بوشهر پذیرایی می‌کند.

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و خلق یک حماسه بزرگ توسط مردم همیشه در صحنه ایران اضافه کرد: مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه در روز 24 خرداد ماه امسال با حضور بیش از 80 درصدی خود در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری جواب آمریکا و اسرائیل را می‌دهند.

رجبی تاکید کرد: سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه در سه مرحله طرح‌های بصیرتی را در مساجد، ادارات و پایگاه‌ها توسط هادیان سیاسی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه 50 درصد امنیت انتخابات پیش رو در سطح این شهرستان به عهده سپاه است، افزود: مرحله نخست و دوم طرح‌های بصیرتی اجرا شده است، اما مرحله سوم این طرح‌ها پس از 15 خرداد ماه امسال به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/63023/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول