اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

حرکت امام خمینی (ره) بر مبنای اسلام و آموزه‌های اسلام بود

فرماندار دهگلان حرکت امام خمینی (ره) پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهان را به هم ریخت و این مهم‌ترین تحول در قرن حاضر بود.

حرکت امام خمینی (ره) بر مبنای اسلام و آموزه‌های اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی در جلسه برنامه‌ریزی ستاد ارتحال امام خمینی در سالن اجتماعات فرمانداری دهگلان اظهار کرد بیداری اسلامی، آغاز حرکت‌های ضد استکباری و نگاه جدید به حوزه اسلام، جوشش مردم در برابر ظلم‌ها  مدیون حرکت امام خمینی (ره) است.

فرماندار دهگلان گفت: حضرت امام (ره) با شاخصه تسلیم‌ناپذیری، دشمن‌شناسی و درک شرایط و موقعیت جهان اسلام دست به حرکتی آزادبخشی زد که سرآغاز نهضت‌ها و حرکت‌های جهانی شد.

رضائی با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ستایش شخصیت والای آن عزیز سفر کرده پرداخت و با بیان بخشی از صفات و سجایای اخلاقی ایشان، امام راحل را به عنوان الگوی واقعی یک انسان کامل معرفی نمود.

فرماندار دهگلان با اشاره به اتفاقات مهم دنیا و حرکت‌های اسلامی که در گوشه و کنار جهان تصریح کرد: حرکت امام خمینی (ره) مبدا خیزش‌های عظیم اسلامی اخیر است و رهبران این انقلاب‌ها سعی دارند با الگوگیری از شخصیت امام خمینی (ره) اهداف انقلاب عظیم ایران را دنبال نمایند.

رضائی گفت: اندیشه نورانی و پر‌تلالو امام راحل تجلی واقعی سیره و سلوک انقلاب اسلامی و مدیریت در نظام اسلامی است.

وی در پایان گفت: اگر به سیره و حکمت امام در مسائل مختلف رجوع کنیم در همه این مکتب رهنمود‌های روشنگرانه و حقیقت نورانی را مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/79013/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول