اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان:

دانشجویان زنجانی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان از اعزام دانشجویان استان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

دانشجویان زنجانی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: بسیج دانشجویی در سال‌جاری همچون سال‌های گذشته برنامه اعزام دانشجویان به مرقد امام خمینی (ره) را دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری امتحانات دانشجویان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تداخل پیدا کرده است، گفت: به این علت بسیج دانشجویی برنامه‌های کمتری نسبت به سال‌های گذشته تدارک دیده است تا به روند امتحانات دانشجویان خدشه‌ای وارد نشود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به انتشار نشریه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد:‌ سایت‌ها و وبلاگ‌های بسیج دانشجویی نیز به مناسبت این روز مطالبی را منتشر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حضور دانشجویان در مرقد امام راحل از اهمیت زیادی برخوردار است، تصریح کرد: دانشجویان در سال‌جاری با حضور در مرقد امام خمینی (ره) از منویات مقام معظم رهبری درباره تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بهره می‌برند.

بابایی اظهار کرد: در سال‌جاری تعدادی از دانشجویان دانشگاه زنجان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد ایشان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تعداد دانشجویان اعزامی به مرقد امام خمینی (ره) در سال گذشته 400 نفر بوده است، خاطرنشان کرد: این تعداد دانشجو با 10 واحد اتوبوس اعزام شدند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: به مناسبت سالگرد آزاد‌سازی خرمشهر امروز ساعت 11 صبح برنامه‌ای با حضور سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در دانشگاه علوم پایه زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول