اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

امام خمینی(ره) برتری گفتمان اسلام نسبت به غرب و شرق را ثابت کرد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: رهبر انقلاب ثابت کرد که گفتمان اسلام در مقابل گفتمان غرب و شرق قدرت، برتری و رویارویی دارد.

امام خمینی(ره) برتری گفتمان اسلام نسبت به غرب و شرق را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای روستای زیاران که در مسجد ولی‌عصر (عج) این روستا برگزار شد، اظهار داشت: امروز قدرت کشور در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته شده و در سیاست‌گذاری‌های جهانی اثرگذار است.

آبنوش بیان کرد: سران استکبار که حاصلشان 1+5 است، در سیاست‌های کلان همواره به ایران به عنوان یک کشور مؤثر در عرصه بین‌المللی توجه دارند.

وی ادامه داد: این مهم نشان از تأثیرات نظام جمهوری اسلامی در دنیا دارد و حتی سیاست‌گذاری‌های جهانی را نیز متأثر از خود کرده است.

آبنوش افزود: به عنوان نمونه می‌توان به اذعان وزیر خارجه فرانسه در جمع وزرای اروپا اشاره کرد که گفته بود هر سیاستی که در جهان داشته باشید، تا زمانی که ایران تأثیرات بین‌المللی دارد، اجرایی نمی‌شود.

وی با اشاره به این فرمایش امام راحل که «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» ادامه داد: پس از این نامگذاری بسیاری در داخل و خارج، چنگ و دندان تیز کردند و تهدیدها کردند و خط و نشان‌ها کشیدند؛ به همین دلیل عده‌ای از نظام فاصله گرفته و ریزش کردند.

این مسئول ادامه داد: علت جدا شدن برخی افراد از انقلاب این بود که آنان اظهار می‌کردند باید نامی بر انقلاب گذاشته شود که یکی از اربابان دنیا یعنی جهان کمونیسم و امپریالیسم خوششان آید؛ زیرا نامگذاری فعلی عواقب و هزینه‌هایی دارد که مجبور به پرداخت آن می‌شوید.

آبنوش بیان کرد: پس از نامگذاری کشور از سوی امام راحل (ره) به نام جمهوری اسلامی، یک نویسنده آمریکایی نوشت که رهبر انقلاب ایران ثابت کرد گفتمان اسلام نیز در مقابل گفتمان غرب و شرق قدرت برتری و رویارویی دارد.

نطفه فوتبال سیاسی است

وی با بیان اینکه نطفه فوتبال سیاسی است، تصریح کرد: زمانی که جهان به دو قسمت کمونیزم و امپریالیزم تقسیم شد، یک بازی تعریف کردند که هر شخص باید یا در زمین کمونیسم و یا در زمین امپریالیسم بازی کند و در غیر این صورت از صحنه بازی حذف می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: نویسنده آمریکایی در مقاله خود نوشت که رهبر انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد با ظهور گفتمان اسلام می‌توان در زمینی با سه‌دروازه هم بازی کرد و حتماً دو دروازه شرق و غرب تعیین‌کننده نیست.

آبنوش یادآور شد: این مقاله بیش از چهار ساعت در رسانه‌های دنیا باقی نماند و به همین دلیل امروز از این نویسنده خبری نیست؛ چراکه برای نخستین بار ذهن دنیا را باز کرد.

وی اذعان کرد: امام راحل (ره) محکم و استوار در برابر فرمایش خود ایستاد، به دنیا درس مقاومت داد و آموخت که می‌توان در سه زمین هم بازی کرد.

انقلاب اسلامی سبب تغییر روند استعماری بشریت شد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با ذکر اینکه انقلاب اسلامی سبب تغییر در روند استعماری بشریت شده است، افزود: نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی چند روز پیش اعلام کرده بود که رسانه‌های دنیا باید از مردم ایران حمایت و عنوان کنند که تحریم‌ها و گرانی‌ها تقصیر دولت و نظام است.

آبنوش اضافه کرد: اخبار رسانه‌های دنیا کذب محض است و مردم به چنین اخباری که از سوی ماهواره‌ها، سیستم‌های مختلف و اینترنت بیان می‌شود، نباید اعتنا کنند؛ چرا که با توجه به آیات قرآن کریم هرگاه فاسقی خبر آورد نپذیرید و بررسی کنید.

علت کینه‌ها و حساسیت‌های دشمنان به سمت ولایت فقیه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با طرح این سئوال که چرا همه کینه‌ها و حساسیت‌های دشمنان به سمت ولایت فقیه است، اظهار داشت: دشمنان اسلام و نظام به دلیل اینکه ملت ایران از ولایت جدا نشده‌ و بهترین مردم زمان هستند، چشم دیدن ولایت فقیه را ندارند.

آبنوش افزود: دشمنان نمی‌توانند تحمل کنند که مقام معظم رهبری در صراط امام علی (ع) قرار دارد و ملت ایران به غدیر پایبند است و همه معادلات جهانی را بر هم می‌زند.

وی با بیان اینکه دوران سخت دفاع مقدس و تحریم‌های آن تکرار نمی‌شود، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها و عرصه‌ها رو به پیشرفت است؛ ولی زمان می‌برد تا به همه آنان دست یابیم.

این مسئول افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی از پیشرفت و مطرح بودن ایران در دنیا ناراحت است و به همین دلیل با انجام کارهایی غیر منطقی، آبروی خود را برده است.

وی بیان کرد: اگر امروز به انواع تحریم‌ها محکوم هستیم، به این دلیل است که ایران اسلامی سبب بیداری شده و بشر را از زیر یوغ استعمارگران نجات داده است.

این مسئول ضمن تبریک سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر افزود: فتح خرمشهر نماد مقاومت و حماسه ملت ایران در تاریخ دفاع مقدس است.

آبنوش گفت: ایران هشت سال در مظلومیت و تجاوز همه‌جانبه دشمن قرار داشت و ملت در این مدت شاهد اجحاف، درندگی و زیر پا گذاشتن تمام اصول انسانی از سوی دشمن بود.

وی بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس سازمان روسیاه بین‌الملل 15 قطعنامه علیه ایران صادر و اعلام کرد که حق با صدام است؛ ولی در سال 70 به متجاوز بودن وی پی برد.

هدف دشمن در انتخابات شکست انقلاب است

این مسئول با اشاره به انتخابات 24 خرداد ماه جاری اذعان داشت: به تازگی مقاله‌ای از سوی یک اندیشکده در آمریکا نوشته شده که انقلاب اسلامی چه با جنگ سخت و چه با جنگ نرم نمی‌تواند شکست بخورد؛ بلکه تنها مردم هستند که می‌توانند انقلاب را شکست دهند.

آبنوش با بیان اینکه فریب دادن مردم و کمرنگ کردن حضور آنان در انتخابات راه ذکر شده برای شکست انقلاب در این مقاله است، ادامه داد: امروز دنیا منتظر است که مردم ایران در انتخابات چه حماسه‌ای می‌آفرینند تا بر اساس آن تصمیم‌گیری کنند؛ چراکه انتخابات پیش روی ایران معادلات جهانی را ترسیم می‌کند.

وی تصریح کرد: شهدا به فاتحه و مجلس بزرگداشت نیاز ندارند؛ بلکه با حضور در مراسم یادواره شهدا این امر را باید متذکر شد که قدر خود را بدانیم که توانسته‌ایم در دنیا سرنوشت‌ساز باشیم.

آبنوش اذعان کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی در ایجاد امنیت در دنیا نقش بسزایی ایفا می‌کنند؛ چراکه به نوک قله ترقی نزدیک شده‌ایم و باید مقاومت و ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/77006/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول