اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله اردبیل:

زارعان گندم خود را 720 تومان عرضه می‌کنند / تدارک 41 مرکز خرید برای گندم

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: خرید تضمینی محصول گندم با نرخ مصوب 720 تومان به زودی آغاز می‌شود و کشاورزان می‌توانند با همین نرخ گندم مازاد بر نیازشان را عرضه کنند.

زارعان گندم خود را 720 تومان عرضه می‌کنند / تدارک 41 مرکز خرید برای گندم

عباس کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بر اساس بخشنامه ارسالی از سوی سازمان غله و خدمات بازرگانی تهران این نرخ تعیین شده و ما با همین نرخ کار خرید گندم از زارعان را در منطقه مغان آغاز می‌کنیم و اگر قرار باشد افزایش نرخی نیز صورت گیرد بعد‌ها به عنوان مابه‌التفاوت به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از 20 خرداد ماه برداشت محصول گندم از مزارع دیم آغاز می‌شود و ما به جز سیلوی ملکی خود که در اردبیل، روح‌کندی و جعفر‌آباد واقع شده است در مراکز تعیین شده کار خرید را انجام می‌دهیم و تا ظرف 48 ساعت وجه مورد نظر کشاورزان و زارعان نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل یادآور شد: زارعانی که در بانک سپه حساب ندارند باید ظرف چند روز آینده حساب خود را فعال کنند تا با فروش محصول خود به مراکز تعیین شده بتوانیم در کوتاه‌ترین فاصله زمانی مبلغ مورد نظر را به حساب آنها واریز کنیم.

کریمی گفت: 41 مرکز خرید ما در نقاط مختلف استان به ویژه در شهرهای بیله‌سوار و پارس‌آباد متمرکز شده چرا که بیشترین خرید ما در این مناطق انجام می‌شود و در سایر شهرها نیز به تناسب مرکز خرید دایر کردیم تا کشاورزان محصول خود را به قیمت مصوب ارائه کنند تا با نرخ تضمینی تعیین شده بتوانیم وجه کشاورزان را پرداخت کنیم.

این مسئول عنوان کرد: ما تمام توان‌مان را به کار گرفتیم تا خرید محصول گندم بر اساس نرخ تعیین شده و با کمترین وقفه و حتی کوتاه شدن صف‌های طویل برای عرضه محصول صورت بگیرد تا زارعان بتوانند به راحتی محصول تولید شده خود را ارائه کرده و برای پرداخت وجه آنها نیز با مشکل خاص روبرو نشویم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: ما تمام سعی‌مان را به کار گرفتیم تا امسال نیز به مانند سال گذشته بتوانیم با ذخیره‌سازی مناسب گندم خریداری شده در سیلوهای ملکی از خارج شدن آن به سایر مناطق جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/62003/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول