اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون روستایی شوشتر خبر داد

پیش‌بینی خرید 100 هزار تن گندم در شوشتر/ هجوم دلالان برای خرید کلزا

رئیس تعاون روستایی شوشتر از ادامه خرید گندم توسط تعاون روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: احتمال می‌رود تعاون روستایی تا پایان برداشت بتواند 100 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کند.

پیش‌بینی خرید 100 هزار تن گندم در شوشتر/ هجوم دلالان برای خرید کلزا

منوچهر رحیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برداشت گندم در این شهرستان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تعاون روستایی تا پایان فصل برداشت بتواند در مجموع 100 هزار تن از گندمکاران این شهرستان گندم خریداری کند.

رئیس تعاون روستایی شوشتر با توجه به شروع فصل برداشت و خرید گندم در شوشتر گفت: برداشت گندم در شهرستان شروع شده و تعاون روستایی تاکنون 60 هزار تن از کشاورزان گندم خریداری کرده است.

رحیمی‌نژاد در مورد توانایی تعاون روستایی در خرید گندم از کشاورزان شوشتری افزود: پیش‌بینی می‌شود تعاونی روستایی بتواند 100 هزار تن گندم از گندمکاران این شهرستان خریداری کند و در حال حاضر نیز استقبال گندمکاران از مراکز خرید تعاون روستایی بسیار زیاد بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه برداشت گندم در این شهرستان خریداری گندم از کشاورزان تا 10 روز آینده ادامه داشته باشد و امیدواریم به سقف تعیین شده برای خرید گندم برسیم.

رئیس تعاون روستایی شوشتر در مورد مقدار کلزای خریداری شده از کشاورزان این شهرستان بیان کرد: تاکنون بیش از 250 تن کلزا از کشاورزان این شهرستان خریداری شده است.

رحیمی‌نژاد در مورد اینکه احتمال خرید بیشتر کلزا در این شهرستان وجود ندارد گفت: به دلیل وجود دلال‌ها احتمال خرید بیشتر کلزا وجود ندارد زیرا دلالان توانسته‌اند کلزای بیشتری از کشاورزان این شهرستان خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر در سال‌جاری با کشت انواع گندم و کلزا توانسته است در سطح استان رکوردی قابل توجه برای خود به ثبت برساند ولی بارندگی‌های هفته‌های گذشته باعث نابودی بخش زیادی از گندم‌ها و کلزای این شهرستان شده است.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول