اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون روستایی شوشترخبر داد

کاهش کیفیت انواع گندم شوشتر

رئیس تعاون روستایی شوشتر از کاهش کیفیت گندم در این شهرستان خبر داد و گفت: بارندگی‌های هفته‌های اخیر در کاهش کیفیت محصول گندم درم تاثیر بسزایی داشته است.

کاهش کیفیت انواع گندم شوشتر

منوچهر رحیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: شرایط جوی و بارندگی‌های هفته اخیر دراین شهرستان سبب کاهش کیفیت محصول گندم  درم شده است.

رئیس تعاون روستایی شوشتر با توجه به شروع فصل برداشت و خرید گندم در شوشتر گفت: برداشت گندم در شهرستان شروع شده و تعاون روستایی تاکنون 60 هزار تن از کشاورزان گندم خریداری کرده است.

وی در مورد خریداری گندم درم به قیمت گندم عادی از کشاورزان این شهرستان خاطرنشان کرد: شرایط جوی و بارندگی‌های هفته اخیر این شهرستان باعث شده تا گندم‌ها روال عادی رشد خود را طی نکنند.

رئیس تعاون روستایی شوشتر افزود: به دلیل عدم تابش نور مستقیم خورشید گندم‌ها سفت نشده و تغییر رنگ داده که این امر سبب شده تا گندم‌های درم کیفیت مناسب را نداشته باشند.

رحیمی‌نژاد افزود: طبق دستورات و بخشنامه‌های ابلاغی خرید گندم، تعاون روستایی باید گندم‌های را که در سطح استاندارد بوده خریداری کرده و در برابر گندم خریداری شده از کشاورزان مسئول است.

رئیس تعاون روستایی شوشتر بیان کرد: اگر گندم‌های خریداری شده از کشاورزان درسطح استاندارد مشخص شده نباشند کارخانجات این گندم‌ها را از تعاون روستایی خریداری نمی‌کنند و این عامل مشکلی بر مشکلات خواهد افزود.

رحیمی‌نژاد تصریح کرد: گندم‌های خریداری شده که از نظر مرغوبیت و کیفیت در سطح استاندارد مشخص شده نیستند به عنوان گندم عادی از کشاورز خریداری وبا آنها حساب می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این باره نه کشاورز مقصر است و نه مراکز خرید و تعاون روستایی اگر گندم خریداری شده از کشاورزان زیر شرایط استاندارد باشد دولت این گندم‌ها را از تعاون روستایی تحویل نمی‌گیرد.

انتهای پیام/72006/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول