اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کرمان خبر داد

تأمین 7 هزار تن گندم بذری مورد نیاز کشاورزان

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی شمال استان کرمان گفت: امسال با آغاز فصل برداشت گندم بذری پیش‌بینی می‌شود، 7 هزار تن گندم مورد نیاز کشاورزان استان تهیه، تولید و توزیع شود.

تأمین 7 هزار تن گندم بذری مورد نیاز کشاورزان

داوود بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی جلساتی که با مسئولان استان کرمان داشتیم، مقرر شده است، اتحادیه تعاون روستایی استان عملیات مخلوط‌کشی و مزارع تکثیر بذری منطقه ارزوئیه را با دقت و جدیت پیگیری و تا آغاز مرحله برداشت به انجام رساند.

وی افزود: کارخانه بوجاری و بسته‌بندی و اتیکت‌زنی و بسته‌بندی بذر گندم مورد نیاز کشاورزان استان کرمان به منظور کشت در سال زراعی آینده واقع در سه‌راهی ثارالله بخش ارزوئیه وابسته به تعاون روستایی استان کرمان عملیات فرآوری بذر را انجام می‌دهد.

بیگلری گفت: امسال با آغاز فصل برداشت گندم بذری پیش‌بینی می‌شود، 7 هزار تن گندم مورد نیاز کشاورزان استان کرمان تهیه، تولید و توزیع شود.

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمان گفت: سال گذشته 82 نوع انواع محصولات کشاورزی و فرآورده‌های دامی به مقدار 34 هزار و 672 تن در این سازمان خرید و فروش و خرید و توزیع قند و شکر، برنج و روغن به مقدار یک‌هزار و 361 تن انجام شد.

وی از خرید و فروش آرد خبازی و روستایی به مقدار 12 هزار و 552 تن خبر داد و عنوان کرد: خرید و توزیع بنزین به مقدار 62 هزار و 400 هزار لیتر به ارزش 249 میلیارد و 600 میلیون لیتر صورت گرفته است.

بیگلری تاکید کرد: خرید و توزیع نفت سفید به مقدار 172 میلیون و 302 هزار لیتر و خرید و توزیع گاز طبیعی به مقدار 4 میلیون و 534 هزار متر مکعب به ارزش 22 میلیارد و 670 میلیون ریال توسط این سازمان صورت گرفت.

انتهای پیام/2446/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول