اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت غله گلستان:

گندمکاران گلستانی وجه خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت می‎کنند

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط دولت و شرکت بازرگانی دولتی ایران، تلاش شده است وجه گندمکاران سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط بانک عامل (سپه ) پرداخت شود.

گندمکاران گلستانی وجه خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‌پور اظهار داشت: خوشبختانه طی دو سال گذشته وجه قابل پرداخت کشاورزان استان با تدبیر ویژه‌ای که دولت اتخاذ کرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت شده است.

وی افزود: استان گلستان با سطح زیر کشت 357 هزار هکتار گندم رتبه سوم کشور را پس از استان‌های خوزستان و فارس به خود اختصاص داده است و براساس پیش‌بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی حدود یک میلیون تن از نعمت الهی برداشت خواهد شد.

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور یادآور شد: طی جلساتی مکرری که با مسئولان بانک سپه استان برگزار شده است مقرر شده وجه قابل پرداخت کشاورزان گلستانی به محض انتقال اطلاعات از مراکز خرید بر روی سامانه بانک سپه، به صورت نقدی در حساب ویژه‌ای که ایشان در نزد بانک افتتاح کرده‌اند منظور خواهد شد.

حسین‌پور گفت: تاکنون کشاورزان در سراسر کشور گندم قابل تحویل خود را به واسطه پرداخت سریع و زودهنگام وجه آنان از سوی دولت با اولویت تحویل به بخش دولتی انجام داده‌اند، در استان گلستان نیز امیدواریم تا امر خرید تضمینی گندم به همین شکل آغاز و ادامه پیدا کند.

وی افزود: تمام نمایندگان این شرکت که به عنوان عامل ذیحساب و ناظران ویژه بر امر خرید در مراکز نظارت دارند نسبت به حساسیت انتقال سریع و به هنگام اطلاعات بانکی محموله‌های تحویلی ثبت شده به بانک سپه توجیه شده‌اند.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطرنشان کرد: این شرکت رعایت حقوق کشاورز در تمامی زمینه‌ها را به عنوان یک سرمایه معنوی برای خود قلمداد می‌کند و در راستای حمایت از ایشان در زمینه پرداخت به موقع وجوه حاصله، مجموعه مدیران و کارشناسان شرکت غله گلستان تمامی توان و تجربیات خود را به کار بسته‌اند تا این قشر زحمتکش با آسودگی کامل نسبت به تحویل گندم خود به مراکز خرید در بخش دولتی و خصوصی اقدام کنند.

شایان ذکر است نرخ ابلاغ شده خرید تضمینی گندم از سوی دولت از قرار هر کیلویی 720 تومان است.

انتهای پیام/2307/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول