اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی آغاز شد

با خرید 95 تن گندم طی 13 محموله از گندم‌کاران شهرستان گناباد، عملیات خرید تضمینی گندم در استان خراسان‌رضوی آغاز شد.

خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج ، محمد حسن‌پور اظهار کرد: با خرید 95 تن گندم طی 13 محموله از گندم‌کاران شهرستان گناباد، عملیات خرید تضمینی گندم در استان خراسان‌رضوی آغاز شد و وجه گندم نقداً پرداخت شده است.

وی افزود: به دنبال تشکیل ستاد هماهنگی خرید تضمینی گندم در استانداری خراسان‌رضوی و پیش‌بینی سازمان جهادکشاورزی استان مبنی بر برداشت افزون بر 900 هزار تن گندم از مزارع خراسان‌رضوی، از ابتدای اسفند ماه سال گذشته در راستای هر چه بهتر خدمات‌رسانی و تسریع در عملیات خرید و تخلیه گندم‌کاران و به دنبال تشکیل ستاد خرید گندم در این شرکت، بیش از 30 مرکز و کمیسیون خرید در سطح شهرستان‌های استان و نیز دیگر تمهیدات ویژه این مهم پیش‌بینی شده است.

حسن‌پور قیمت خرید تضمینی گندم را در سال جاری 7 هزار و 200 ریال با احتساب چهار درصد افت مفید و دو درصد افت غیر مفید اعلام کرد و افزود: در راستای ترویج آفت‌زدایی به ازای هر درصد پاکی گندم مبلغی به عنوان جایزه پاکی به قیمت پایه گندم افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه پنج ابراز امیدواری کرد: در امسال همچون سال‌های گذشته و با توجه به آمادگی همه جانبه بانک عامل، پرداخت وجه گندم‌کاران طی 24 ساعت به حساب آنها واریز می‌شود؛ لذا ضروری است گندم‌کاران قبل از تحویل گندم به مراکز خرید نسبت به افتتاح حساب در شعب بانک سپه اقدام کنند.

انتهای پیام/70002/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول