اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهاد کشاورزی هفتکل خبر داد

پیش‌بینی خرید 17 هزار تن گندم از کشاورزان هفتکل

رئیس اداره جهاد کشاورزی هفتکل از پیش‌بینی خرید 17 هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خبر داد.

پیش‌بینی خرید 17 هزار تن گندم از کشاورزان هفتکل

حمیدرضا رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: سطح زیر کشت گندم در هفتکل بیش از 31 هزار هکتار است و خرید 17 هزار تن محصول گندم در این شهرستان محقق می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی هفتکل درباره سطح زیر کشت گندم این شهرستان گفت: 31 هزار و 452 هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کشت گندم رفته است که این میزان گندم‌های آب و دیم را در بر می‌گیرد.

رشیدی درباره عملکرد محصول گندم خاطرنشان کرد: عملکرد  محصول گندم  این شهرستان تاکنون هزار و 500 تن بوده است.

وی در مورد ادامه برداشت گندم در هفتکل اضافه کرد: گندم‌کاران این شهرستان در حال برداشت محصول گندم مزارع خود هستند و برداشت گندم در هفتکل تا هفته آینده ادامه دارد.

رشیدی درباره خرید گندم از کشاورزان خاطرنشان کرد: تاکنون 15 هزار تن گندم از کشاورزان این منطقه خریداری و تحویل سیلو شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی هفتکل درباره افزایش خرید گندم تا پایان برداشت ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت گندم در این شهرستان مقدار گندم خریداری شده افزایش یافته و به 17 هزار تن برسد.

وی اظهار کرد: سال گذشته به دلیل خشکسالی خرید گندم در این شهرستان انجام نشده و مقدار گندم تولیدی برای موارد مصرفی کشاورز در تهیه بذر و آرد استفاده شده است.

رشیدی تصریح کرد: امسال به دلیل بارندگی‌های نسبتاً خوب، کارهای ترویجی با توصیه کارشناسان و همکاری ناظران رکورد بی‌سابقه خرید گندم نسبت به سال‌های گذشته در این شهرستان زده شده است.

انتهای پیام/72006/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول