اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مشارکت سیاسی گسترده در انتخابات نیاز کشور است/ چاپ کتاب عملکرد دولت در استان زنجان

استاندار زنجان گفت: مشارکت سیاسی گسترده در انتخابات مهم‏ترین نیاز کشور به شمار می‏رود.

مشارکت سیاسی گسترده در انتخابات نیاز کشور است/ چاپ کتاب عملکرد دولت در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد امروز در مراسم افتتاح سالن هندبال و هاکی اظهار داشت: بخشی از پروژه‏های استان زنجان اختصاص به تربیت بدنی و ورزش دارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع حجم قابل توجهی از پروژه‏های استان زنجان از سوم تا پایان خرداد ماه سال‌جاری به بهره‏برداری می‏رسد، خاطرنشان کرد: با برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته 599 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 550 میلیارد تومان در استان بهره‏برداری و کلنگ‏زنی می‏شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه به همت مدیران و مسئولان در حوزه‎های مختلف و توجه ویژه دولت‏های نهم و دهم خدمات بسیار خوبی در استان زنجان طی هشت سال ارائه شده است، تصریح کرد: در هشت سال دولت‏های نهم و دهم موفقیت‏ها و پیشرفت‏های خوبی در زمینه ورزش نصیب استان زنجان شده است.

*رشد سرانه ورزشی استان زنجان در هشت سال

وی با تاکید بر اینکه رشد سرانه فضای ورزشی در استان زنجان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اضافه کرد: به میزان 85 میلیارد تومان پروژه ورزشی در طول هشت سال در استان افتتاح و بهره‏برداری شده است.

رئوفی‎نژاد با بیان اینکه پروژه‏هایی به مبلغ 85 میلیارد تومان در زمینه ورزش در استان زنجان احداث می‏شود، ادامه داد: این پروژه‏ها در حال حاضر در دست اقدام بوده و برخی نیز به دلیل حجم بالای آن زمان‏بر بوده و در این دولت تکمیل نمی‏شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه افزایش مدال‎های استان زنجان شاخص بسیار مهمی به شمار می‏رود، افزود: ظرفیت‏های بسیار خوبی در بخش ورزش استان وجود دارد که باید مورد توجه باشد.

*کشف استعدادهای برتر ورزشی در زنجان مغفول مانده است

وی با بیان اینکه شناسایی استعدادهای ورزشی ظرفیتی است که در استان زنجان مورد غفلت قرار گرفته است، یادآور شد: رشد زیرساخت‏های ورزشی استان نیز در رونق این حوزه نقش بسیار مهمی دارد.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه عملکرد دولت‏های نهم و دهم در استان زنجان به صورت مستند و در قالب یک کتابی جمع‏آوری، چاپ و در اختیار مردم قرار می‏گیرد، ادامه داد: این کتاب عملکرد و تلاش دولت را به خوبی نشان خواهد داد.

وی در ادامه سخنان خود در جمع ورزشکاران استان زنجان با تاکید بر اینکه شمارش معکوس برای انتخابات پیش رو آغاز شده است، تصریح کرد: حضور در انتخابات باید در اولویت همه امور باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه همه در زمینه انتخابات مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق‏های رای هم حق مردم و هم وظیفه آنها است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران نیز سهم قابل توجهی در مشارکت سیاسی دارند، اذعان داشت: آنها برای بیشتر جوانان الگو هستند.

رئوفی‏نژاد با تاکید بر اینکه باید برای مشارکت گسترده تلاش کرد، ادامه داد: مهم‏ترین اولویت و نیاز کشور مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول