اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسایل سیاسی:

حضور مردم در انتخابات راهکار خنثی سازی توطئه‎های دشمنان است

استاد دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی گفت: حضور بانشاط مردم در صحنه انتخابات بهترین راهکار برای خنثی سازی توطئه‎های دشمنان انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

حضور مردم در انتخابات راهکار خنثی سازی توطئه‎های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی عمران درگاهی ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان اردل، اظهار کرد: در سال جاری باید دو حماسه در ابعاد سیاسی و اقتصادی خلق شود که نیاز به حضور پرشور مردم در این دو میدان مهم داریم.

وی با اشاره به شاخصه‌های کاندیدای اصلح، گفت: داشتن نقاط قوت رئیس جمهورهای سابق و نداشتن نقاط ضعف آنها، بهترین ملاک برای شناخت کاندیدای اصلح در این دوره از انتخابات است.

عمران درگاهی افزود: حضور بانشاط مردم در صحنه انتخابات بهترین راهکار برای خنثی سازی توطئه‎های دشمنان انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

استاد دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: فردی باید رئیس جمهور شود، که ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب را پاس بدارد و در برآورده کردن نیازهای جامعه امروز توانمند باشد.

وی تصریح کرد: امروز افتخار ملت ایران این است که هر روز شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای گوناگون است و این رشد را مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس می‌دانند.

عمران درگاهی افزود: دشمن، توان حمله نظامی به ایران را ندارد و از همین روی درصدد است با شیوه‌های دیگر مثل قدرت رسانه‌ای، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی، ملت و نظام را به چالش بکشد.

وی صحنه انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت دشمن فعلا می‌خواهد از این فرصت ملت به نفع خود استفاده کند؛ اما با حضور آحاد ملت بابصیرت در صحنه برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی که مرهون خون شهدای والامقام است؛ این توطئه دشمنان نیز خنثی می‌شود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول