اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تمهیدات لازم در بخش‌های امنیتی و انتظامی

ساوه آماده برگزاری انتخابات است / ایجاد 188 شعبه أخذ رأی در ساوه

فرماندار ساوه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه‌ در بخش‌های امنیتی، انتظامی و پشتیبانی اندیشیده شده و این شهرستان از هر نظر آماده برگزاری انتخابات است.

ساوه آماده برگزاری انتخابات است / ایجاد 188 شعبه أخذ رأی در ساوه

احمد آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده، این شهرستان از آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور و با شکوه برخوردار است.

وی تصریح کرد: انتخابات پیش‌رو به دلیل برگزاری توأمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار ساوه با بیان اینکه قشرهای مختلف مردم ساوه با هدف لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات امسال آماده هستند،‌ گفت: امروز مردم ایران اسلامی به دلیل درک بالای سیاسی به خوبی می‌دانند که حضور حداکثری در انتخابات معادله‌ها و توطئه‌های دشمنان را بر هم خواهد زد و  با علم به این حقیقت و با توکل بر خدا حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت.

آزاد مردم را مهم‌ترین اساس و رکن اصلی انتخابات دانست و ادامه داد: همه مردم و مسئولان برای تحقق یک امر مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمر بسته‌اند و آن چیزی جز خلق حماسه سیاسی نیست.

وی تأکید کرد: تحقق حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و همه باید در این زمینه تلاش کنیم.

فرماندار ساوه در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد 188 شعبه أخذ رأی در شهرستان ساوه خبر داد و گفت: از این تعداد 60 شعبه در بخش مرکزی و 72 شعبه در بخش نوبران و مابقی در شهر ساوه است.

انتهای پیام/87005/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول