اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دامغان در مجلس:

مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات آتی بیش از گذشته خواهد بود

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از انتخابات 24 خرداد به عنوان یک رویداد مهم سیاسی یاد کرد و گفت: مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات آتی بیش از گذشته خواهد بود.

مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات آتی بیش از گذشته خواهد بود

عبدالرحمان رستمیان در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: برای خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد همه باید به صحنه بیاییم و در این رویداد و خلق حماسه سهیم باشیم.

وی اضافه کرد: هر چه حماسه سیاسی سال 92 که برگزاری انتخابات 24 خرداد است، پرشورتر باشد، چشم دشمنان را زودتر کور خواهد کرد و آنان را به عقب‏نشینی از توطئه‏ها و ترفندها واخواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد که برگزاری دو انتخابات محلی و ملی است، مردم باید با بررسی همه سلایق و گرایشات به پای صندوق‏های اخذ رأی بیایند و بدانند که هر رأی ملت ایران، تیری به قلب دشمنان انقلاب اسلامی است.

رستمیان حضور در پای صندوق‏های اخذ رأی در روز جمعه 24 خرداد را لبیکی دیگر به ندای رهبر اندیشمند و فرزانه انقلاب دانست و اظهار داشت: دلسوزان نظام و انقلاب و اقشار مختلف مردم باید در این حماسه و رویداد سیاسی حضور پیدا کنند تا این حضور و مشارکتشان یک‏بار دیگر در تاریخ ایران و جهان به ثبت برسد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری هر یک در جایگاه خود از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است و باید در این دو انتخابات محلی و ملی، ملت فهیم ایران که در تعیین آنها نقش دارند، مشارکت فراوان داشته باشد.

استان سمنان در عرصه‏های سیاسی خوب درخشیده است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از سمنان به عنوان استانی فرهنگ‏پرور و سیاسی یاد کرد و افزود: مردم استان سمنان در عرصه‏های سیاسی با آگاهی و بصیرت بالا وارد می‏شوند و از این جهت، این استان توانسته است در عرصه‏های سیاسی خوب بدرخشد و از خود کارنامه درخشانی به یادگار بگذارد.

رستمیان تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم فهیم و ولایت‏مدار استان سمنان در انتخابات گذشته بر اساس آمارهای موجود توانسته است رتبه‏های خوبی را با حضور و مشارکت در انتخابات در سطح کشور کسب کند.

وی گفت: امیدواریم مردم استان سمنان بهتر از گذشته در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری حاضر شوند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم باید با حضور در پای صندوق‏های اخذ رأی، حماسه سیاسی خوبی را در روز 24 خرداد خلق کنند و وفاداری خود را به نظام، امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس نشان دهند.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول