اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بانوان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود خبر داد

برپایی کافه انتخابات در دانشگاه‌های شاهرود / دیوار جیغ پیش‏روی دانشجویان کشیده می‏شود

مسئول بانوان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود از برپایی «کافه انتخابات» و اجرای برنامه «دیوار جیغ» در دانشگاه‌های شاهرود خبر داد.

برپایی کافه انتخابات در دانشگاه‌های شاهرود / دیوار جیغ پیش‏روی دانشجویان کشیده می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، فریبا ابوحمزه در زمینه «اقدامات روشنگری در دانشگاه‌ها» بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، «اگر حواستان پرت شد، غافل شدید، تمرکز را از دست دادید، حتما ضربه می‌خورید» و از این رو، ابتدا سعی می‌شود با بهره‌گیری از روش‌های متداول مانند سناریوسازی، شبیه‌سازی و ... ابتدا سناریوی دشمن را فهمید و سپس با مدل‌سازی، چگونگی پیاده کردن سناریو از سوی دشمن را پیش‌بینی کرد.

وی افزود: در این راستا، ما به نهضت روشنگری در دانشگاه‌ها در قالب کافه انتخابات، دیوار جیغ، جلسه پرسش و پاسخ، تریبون آزاد، کرسی‌های آزاد اندیشی، چاپ نشریات، خبرنامه، کارگاه سیاسی، مسابقه پیامکی، نمایشگاه عکس، میزگرد، صندلی داغ، مناظره و پخش فیلم می‌پردازیم.

مسئول بانوان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود تصریح کرد: این تلاش‌ها با هدف دستیابی به اهداف راهبردی از قبیل مشارکت گسترده، گزینش مطلوب، انتخابات امن، جلوگیری از قانون‌شکنی و حفظ سلامت انتخابات است.

ابوحمزه ادامه داد: از جمله فعالیت‌های انتخاباتی بسیج دانشجویی می‌توان به جلسه پرسش و پاسخ با حضور فرمانده سپاه شاهرود، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، برپایی کافه انتخابات، راه‌اندازی نمایشگاه عکس انتخابات، تریبون آزاد با موضوع «اگر رئیس جمهور بودم ...» با حضور بیش از 150 نفر از دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اشاره کرد.

وی بیان داشت: جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان و همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی استان در دانشگاه آزاد اسلامی و جلسه پرسش و پاسخ با حضور همین افراد در دانشگاه شاهرود از دیگر فعالیت‌های این هفته بسیج دانشجویی شهرستان بوده است.

مسئول بانوان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود خاطرنشان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی نیز دانشجویان می‌توانند با ارسال پیامک به شماره 30007227001443 در مسابقه پیامکی با موضوع «به نظر شما چه کسی باید انتخاب شود؟ یا چه کسی پیروز است» در این شور سیاسی مشارکت کنند.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول