اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار مرکزی در امور جوانان:

دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده است / جوانان پرچمداران حماسه انتخابات

مشاور استاندار مرکزی در امور جوانان گفت: دشمن در آستانه انتخابات با هدف قرار دادن عرصه معیشت و اقتصاد مردم یک جنگ تمام عیار را علیه نظام اسلامی آغاز کرده که نوع جدیدی از مبارزه در حوزه مقابله نظامی است.

دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده است / جوانان پرچمداران حماسه انتخابات

حمید پاکپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به شرایط حساس انتخابات اظهار داشت: با توجه به سیاست امروز دشمن در بحث مقابله اقتصادی نیاز امروز جامعه ما توجه به اقتصاد مقاومتی است که باید بیش از پیش به موضوع اقتصاد مقاومتی در تمام عرصه‌ها و راهکارهای رسیدن به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: انتخابات از آن جهت که میدان دشمن شکن و نقطه رویارویی با دشمنان، تاثیرگذار بر عرصه بین‌الملل، امید بخش بیداری اسلامی، ایجاد نشاط اجتماعی و شتاب بخشی به روند توسعه و رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی حائز اهمیت است.

مشاور استاندار مرکزی در امور جوانان حضور و مشارکت گسترده سه محور مردم، طیف‌ها و جریان‌های سیاسی و حضور کاندیداهای مختلف را از شاخص‌های برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: برگزاری انتخابات در شرایط و محیط آرام و دارای امنیت، انتخابات سالم و نتیجه مطلوب و انتخاب فرد اصلح از دیگر شاخص‌های انتخابات است.

پاکپور بیان کرد: در انتخابات آتی نیز دشمن به دنبال القاء حضور کم و عدم مشارکت مردم در انتخابات است که جوانان آگاه و ولایت‌مدار باید با بصیرت، آگاهی و مشارکت خود در این حماسه سیاسی و انتخاب فرد اصلح تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان را بی اثر کنند.

وی خاطر نشان ساخت: حماسه به حرکتی جمعی و موج‌آفرین اطلاق می‌شود که تمرکز افراد ایجاد کننده آن بر یک هدف و اراده مشترک بوده و تحولی عظیم را رقم می‌زنند و روح حاکم بر آن پایداری و استقامت است در این انتخابات جوانان نیز نقش پر رنگ داشته و از پرچمداران حماسه انتخاباتی خواهند بود.

مشاور استاندار مرکزی در امور جوانان یکی از برنامه‌های محوری کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی را برگزاری سلسله نشست‌های جشن تکلیف سیاسی ویژه رای اولی‌ها عنوان کرد و گفت: مشاوران فرمانداران در امور جوانان از این فرصت‌ها به منظور تبیین ایفای نقش جوانان به عنوان پرچمداران حماسه و تشریح اهمیت آگاهی و مشارکت در انتخابات بهره بگیرند.

پاکپور برگزاری جلساتی با حضور نخبگان و مشاوران جوان با عنوان نشست‌های پرچمداران حماسه و تحلیل شرایط کشور و ضرورت‌های حضور و نقش‌های جوانان در انتخابات را از دیگر برنامه‌های برگزار شده کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در دانشگاه‌های استان مرکزی نیز جلسات پرسش و پاسخ انتخاباتی، کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون آزاد با محورهایی چون توسعه فضای سیاسی و تبیین ویژگی‌های فرد اصلح برگزار شده است.

انتهای پیام/87002/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول