اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال اردبیل:

انتخابات و فعالیت هیئت فوتبال اردبیل قانونی است

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با قانونی خواندن انتخابات و فعالیت هیئت فوتبال استان اردبیل از اظهارنظر مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار تعجب کرد.

انتخابات و فعالیت هیئت فوتبال اردبیل قانونی است

صمد نوتاش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در واکنش به اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت: ما نزدیک به 20 ماه است که به صورت قانونی، هدفمند، منسجم و با برنامه در هیئت فوتبال ارائه خدمت می‌کنیم به طوری که فوتبال استان اردبیل به سطحی از رشد و بالندگی رسیده که در گروه‌های پایه و رده‌های سنی مختلف اعزام‌ها به مسابقات مختلف را شاهد بودیم.

وی با رد تمام اظهارات کذب مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل مبنی بر غیر‌قانونی بودن هیئت فوتبال و انتخاب نشدن تعدادی از اعضای مجمع هیئت فوتبال استان اردبیل عنوان کرد: ما از همان روزهای نخست سعی کردیم فعالیت‌مان را قانونمند و با تشکیل هیئت رئیسه فوتبال استان اردبیل منسجم پیگیری کنیم و خود رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان امر نیز بارها به مطلوب بودن فعالیت هیئت فوتبال اذعان کردند.

رئیس هیئت فوتبال اردبیل با اشاره به برگزاری مجمع سالانه هیئت فوتبال استان در اسفند ماه و رفتارهای نامناسب از سوی مسئولان ورزش و جوانان افزود: حضور اصفهانیان در این مجمع آن هم به نمایندگی از سوی کفاشیان قانونی و طبق اساسنامه بوده اما همچنان برخی‌ها سعی می‌کنند این موضوع را غیر‌موجه جلوه دهند چرا که جایگاه خود آنها با تقویت فوتبال استان اردبیل متزلزل می‌شود.

نوتاش به کارشکنی‌های مختلف از سوی اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان حتی حاضر نیست سالن و زمینی را به هیئت فوتبال واگذار کند تا مسابقات گروه‌های مختلف سنی را چه در رشته فوتبال و چه در فوتسال انجام دهد.

وی از ساماندهی مسابقات فوتبال و فوتسال رده‌های پایه،‌ صدور مجوز برای 19 مدرسه فوتبال، برگزاری کلاس‌های توجیهی مربیان با حضور 25 مربی، برگزاری مسابقات مدارس فوتبال استان با شرکت 50 تیم در چهار رده سنی، حضور مربیان فوتبال پایه در کلاس‌های توجیهی با مدرس آلمانی، نظارت بر عملکرد مدارس فوتبال استان و شرکت در فستیوال‌های کشوری خبر داد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: ما در گروه جوانان نیز سعی کردیم استعدادیابی و همچنین دعوت از رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال و حضور سرمربیان رده‌های سنی پایه برای استعدادیابی و انتخاب بازیکن در یک سال اخیر را شاهد باشیم به طوری که در مجموع 23 نفر در یک سال اخیر در گروه سنی زیر 13 سال، زیر 15 سال، نوجوانان و جوانان از این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نوتاش در خصوص عملکرد واحد داوران نیز یادآور شد: حضور کمک داور فوتبال برای اولین‌بار در مسابقه لیگ برتر و قضاوت داوران این استان در مسابقات فوتسال، فوتبال ساحلی و قضاوت در مسابقات لیگ دسته یک و دو کشور را به همراه برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی از جمله عملکرد این حوزه می‌توان اعلام کرد.

این مسئول در خصوص واحد آموزش و مربیان نیز گفت: معرفی و اعزام مربیان به کلاس‌های مختلف مربیگری و راه‌اندازی نرم‌افزار مدیریت اطلاعات مربیان استان اردبیل از مهمترین فعالیت‌هاست که هیئت فوتبال استان در کنار آن برنامه‌های فرهنگی مختلف را در اولویت قرار داده است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل اعزام تعدادی از بازیکنان فوتبال بانوان به مسابقات ملی و دعوت از چند بازیکن این استان به اردوهای انتخابی جوانان و نوجوانان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما در واحد فوتسال نیز بیش از 108 بازی فوتسال را در یک سال گذشته برگزار کردیم و همچنان در مناسبت‌های مختلف آمادگی برگزاری مسابقات متعدد را داریم.

نوتاش در پایان گفت‌وگوی خود اذعان داشت: ‌همه این فعالیت‌ها نشان می‌دهد که ما در حوزه‌های مختلف فوتبال در رده‌های مختلف سنی دچار کم‌کاری و قصور نشده‌ایم و در حد امکان سعی کرده‌ایم استعداد‌ها را بارور سازیم.

انتهای پیام/62004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول