اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

دشمن به دنبال رخنه در قشر نخبه برای عدم حضور در انتخابات است

فرماندار سمنان گفت: دشمن به دنبال رخنه در قشر نخبه و دانشگاهی کشورمان برای عدم حضور در انتخابات است.

دشمن به دنبال رخنه در قشر نخبه برای عدم حضور در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، حسن سعدالدین در جلسه تبیین راهکارهای تحقق حماسه سیاسی با محوریت انتخابات در دانشگاه سمنان افزود: یکی از مولفه‏های قدرت در عرصه‏های بین‏المللی، اقتدار سیاسی است و مردم بزرگ ایران و به ویژه دانشجویان، اساتید و نخبگان علمی با حضور و مشارکت در انتخابات حضور سیاسی خود را اعلام می‏کنند و باعث افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‏های بین‏المللی می‏شوند.

سعدالدین، نقش دانشگاه‏ها و اساتید را در توسعه کشور و ارتقای بینش سیاسی دانشجویان و جریان‏های فکری و فعال در جامعه مهم دانست.

فرماندار سمنان با بیان اینکه دانشگاه‏ها به عنوان مغز متفکر جامعه نقش بسیار اثرگذاری در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی دارند، گفت: دانشگاه‏ها محل تولید علم و جهت‏دهی به افکارند و می‏توانند به انتخاب فرد اصلح در انتخابات کمک کنند.

وی تصریح کرد: دشمن راه‏های متفاوتی را برای آسیب رساندن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا طرح‏ریزی کرده است و یکی از این راه‏ها، رخنه در قشر نخبه و دانشگاهی و سوء‏استفاده از نخبگان در مأیوس و دلسرد کردن مردم است.

فرماندار سمنان ادامه داد: وظیفه ما در این شرایط ایجاد روحیه امید و کار و تلاش در بین جامعه و دانشجویان است.

سعدالدین به تحریم‏های دشمنان نظام و افزایش تلاش جوانان و متخصصان کشور برای دستیابی به نیازمندی‏ها اشاره کرد و گفت: یک نمونه از این تلاش‏ها، افزایش تولید علم در کشور است و کسب مقام‏های برتر علمی دانشجویان در سطوح بین‏المللی گواهی بر این موضوع است؛ به گونه‏ای که مجامع علمی مختلف جهان هم به این موفقیت‏ها معترفند.

انتهای پیام/2249/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول