اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 179

خواجه‌پور: شرکت در انتخابات اقتدار نظام را در عرصه بین‌المللی بالا می‌برد

مدیر مرکز مطالعات سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شرکت در انتخابات اقتدار ملت ایران را در عرصه بین‌المللی بالا می‌برد.

خواجه‌پور: شرکت در انتخابات اقتدار نظام را در عرصه بین‌المللی بالا می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد خواجه‌پور صبح امروز در جمع نمازگزاران مسجدالرضا (ع) آذربایجانی‌های مقیم گرگان با بیان اینکه دین اسلام یک دین تعاونی است و جنبه اجتماعی دارد که این جنبه در اقتصاد بیشتر نمایان است، اظهار داشت: در سیره پیامبر اسلام (ص) و امیرالمومنین (ع) یکبار هم نمی‌توانیم پیدا کنیم در زمینه اقتصادی نظر شخصی داده باشند.

وی با اشاره به انتخابات 24 خرداد افزود: ملت ایران امتحان خود را زودتر از اینها پس دادند، اما توقع مکتب ما بیشتر از اینهاست. 

انتخابات برخلاف نماز ذاتاً اجتماعی است

مدیر مرکز مطالعات سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: انتخابات برخلاف نماز ذاتاً اجتماعی است مگر اینکه موضوعیت نماز تغییر کند.

خواجه‌پور تصریح کرد: نماز را در خانه هم می‌توان به صورت فردی خواند، اما وقتی در مسجد حضور پیدا می‌کنی دیگر نمی‌توانی به صورت فردی بخوانی باید به جماعت اقامه کنی.

وی با اشاره به نظر امام راحل که اقامه نمازگزار شیعه به امام جماعت سنی را در شرایط خاص جایز دانسته است، تاکید کرد: نمازی که پیوندش با برادران دینی باشد اجرش خیلی زیاد است.

شرکت در انتخابات اقتدار ملت ایران را در عرصه بین‌المللی بالا می‌برد

مدیر مرکز مطالعات سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: شرکت در انتخابات و رای دادن، به رئیس‌جمهور اقتدار می‌دهد، اقتدار ملت ایران در عرصه بین‌المللی بالا می‌رود، تازه رئیس‌جمهور منتخب تنها رئیس‌جمهور ما که نیست، اهل دل بسیاری از مسلمانان است.

خواجه‌پور با انتقاد از کسانی که رای سفید در صندوق می‌اندازند گفت: رای سفید یعنی رای باطل، رای باطل هم یعنی اینکه من و تفکرم باطل است.

به گفته وی، اگر قدرت تشخیص نداشتیم باید از انسان‌های آگاه و از مراجع سئوال کنیم. 

شرکت در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح وظیفه شرعی هستند

مدیر مرکز مطالعات سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم شرکت در انتخابات و هم انتخاب نامزد اصلح را وظیفه شرعی دانست و خاطرنشان کرد: آقا تاکید کردند که انتخاب باید بینی و بین‌الله باشد، منفعت‌طلبانه، ظالمانه و جاهلانه نباشد.

خواجه‌پور روایتی از شرکت عموی خود در انتخابات 24 سال گذشته نقل کرد و گفت: پدرم از عمویم پرسید محمود به چه کسی رای دادی، عمویم گفت به آقای هاشمی، پدرم گفت آفرین حالا آدم شدی، خب بگو ببینم چرا به هاشمی رای دادی؟ عمویم گفت چون هاشمی تنها روحانی است که ریش ندارد. پدرم از پاسخ او ناراحت شد.   

انتهای پیام/83003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول