اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری لرستان:

زمینه امنیت کامل انتخابات در لرستان باید فراهم شود

رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخاباتی امن در طول 34 سال گذشته است و در این دوره نیز امنیت انتخابات باید فراهم شود.

زمینه امنیت کامل انتخابات در لرستان باید فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر بدری ظهر امروز در جلسه رسیدگی به جرائم انتخاباتی لرستان گفت: باید زمینه امنیت کامل در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به خوبی فراهم شود.

وی افزود: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخاباتی امن در طول 34 سال گذشته است.

رئیس‌کل دادگستری لرستان تصریح کرد: در شرایط جغرافیایی فعلی کشور، مسئولان و دستگاه‌‎های سیاسی و انتظامی توانسته‌‌اند برای حضور آزادانه مردم در تعیین سرنوشت خود زمینه امنیت کامل را فراهم کنند.

وی ادامه داد: ما باید از انتخابات گذشته عبرت بگیریم چراکه مشکل انتخابات تنها امنیت است و افرادی که دست‎اندرکار انتخابات هستند، می‎دانند که در انتخابات امکان وقوع تقلب صفر بوده و وجود ندارد.

رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: طبق قانون با افرادی که قصد دارند از امکانات دستگاه‌های دولتی به نفع کاندیدای مورد نظر خود استفاده کنند، برخورد می‌شود.

انتهای پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول