اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

پیش‏بینی 70 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه از پیش‏بینی 70 شعبه اخذ رأی برای انتخابات آتی در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.

پیش‏بینی 70 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در فیروزکوه

ابوالقاسم مهری امروز در حاشیه حضور در جمع مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و آحاد مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان فیروزکوه با گرامیداشت حماسه سوم خرداد اظهار کرد: جلسه‏های مختلفی تا امروز در فرمانداری فیروزکوه و با مشارکت مسئولان و معتمدان مردم برگزار شده است تا برنامه‏ریزی مطلوبی در این حوزه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: برنامه‏ریزی برای برگزاری سه انتخابات پیش‌رو در شهرستان فیروزکوه باید از هر لحاظی جامع باشد تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز محقق شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: 70 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در این شهرستان پیش‏بینی شده است تا به مردم در شهرها و روستاهای مختلف فیروزکوه در حوزه رأی‏گیری خدمات ارائه دهد.

*بصیرت‏افزایی مهم‏ترین کار امروز در عرصه انتخابات است

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین در جمع مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و آحاد مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان فیروزکوه با گرامیداشت حماسه سوم خرداد گفت: حضور گسترده در انتخابات محقق‌کننده حماسه سیاسی بوده و بصیرت‏افزایی مهم‏ترین کار امروز در عرصه انتخابات محسوب می‏شود که باید به آن توجه شود.

مهری اظهار کرد: آحاد جامعه باید با شرکت در عرصه انتخابات 24 خرداد به قصد قربت الی‌الله، ثبات و پایداری هر چه بیشتر نظام اسلامی را رقم بزنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به فرا رسیدن 13 رجب گفت: برخلاف مردم زمان امیرالمؤمنین (ع) که نتوانستند در سایه‏سار ولایت حرکت کنند، امروز ملت انقلابی ایران اسلامی با تبعیت از فرامین ولی زمان خود آگاهانه پای آرمان‏های انقلاب ایستاده‏اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: وظیفه امروز همه ما بیداری و بصیرت‏افزایی است تا با خلق حماسه‏ای دیگر، دشمنان را از دستیابی به مطامع شومشان ناامید سازیم.

وی خاطرنشان کرد: هوشیاری و بیداری امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهداست که بصیرت را به ما هدیه کردند.

مهری یادآور شد: راه شهادت همواره باز است و می‏توان مسیر وحدانیت، خداشناسی و علم و دانش را با معرفت طی کرد.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول