اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

امنیت ستادهای انتخاباتی کاندیداها در ساوجبلاغ تامین شده است

فرماندار ساوجبلاغ گفت: با تلاش دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی و انتظامی در حال حاضر امنیت تمام فعالیت ستاد انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر در این شهرستان تأمین شده است.

امنیت ستادهای انتخاباتی کاندیداها در ساوجبلاغ تامین شده است

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: از چند ماه قبل فعالیت‌های مربوط به ستاد انتخابات این شهرستان با حضور نهادها و دستگاه‌های مختلف که بر اساس قانون در برگزاری انتخابات مسئول هستند، آغاز شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات این ستاد در حوزه تامین امنیت فعالیت‌های مرتبط با انتخابات است و خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی نهادهای امنیتی و انتظامی در حال حاضر امنیت تمام فعالیت ستاد انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر در این شهرستان تامین شده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ افزود: با توجه به شرایط و تمهیدات فراهم شده، ما در شهرستان ساوجبلاغ هیچ دغدغه و کمبودی برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم نداشته و هم‌اکنون فعالیت‌های مربوط به انتخابات به ویژه تبلیغات انتخاباتی در چارچوب قانون و منظم در حال انجام است.

حدادی در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها و ستادهای انتخاباتی آنها رصد می‌شود، گفت: چند کمیته و کارگروه در ستاد انتخابات به این موضوع اشراف داشته و تمام فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی در چارچوب قانون نظارت و بررسی می‌شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه تا این لحظه کاندیداها، ستادهای انتخاباتی و هواداران آنها همکاری و تعامل خوبی با هیئت‌های اجرایی و نظارتی داشته و مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بیان داشت: با قاطعیت می‌توان گفت که تمام امکانات و تمهیدات ویژه برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده و مردم ساوجبلاغ آماده خلق حماسه‌ای بزرگ هستند.

حدادی با تاکید بر اینکه کوچک‌ترین تخلف از چارچوب قانون پذیرفتنی نیست، گفت: انتظار داریم که ستادهای انتخاباتی کاندیداها و هواداران آنها همین مسیر را تداوم داده و فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی ستادهای خود را نظارت و هدایت کنند.

وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع تیم‌های نظارتی و بازرسی در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، این موارد را با جدیت پیگیری کرده و در چارچوب قانون با آن برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول