اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی خبر داد

تکمیل لیست 25 نفره جبهه پیروان / فیاضی رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری شد

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی با اشاره به تکمیل لیست 25 نفره جبهه پیروان گفت: سیدجلال فیاضی با عنوان رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری در حوزه شورای شهر انتخاب شد.

تکمیل لیست 25 نفره جبهه پیروان / فیاضی رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری شد

جواد آرین‌منش در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد با اعلام تکمیل و انتشار لیست 25 نفره جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار کرد: شب گذشته جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی در جلسه نهایی خود لیست 25 نفره را تکمیل و منتشر کرد.

وی افزود: پیش از این 21 نفر از اعضای جبهه معرفی شده و چهار نفر باقی‌مانده نیز در جلسه شب گذشته معرفی و این لیست تکمیل شد.

* اعلام لیست 25 نفره جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی

آرین‌منش با بیان اینکه نحوه گزینش افراد در این لیست 25 نفره براساس خرد جمعی و مشورت بوده، خاطر نشان کرد: علاوه بر 21 نفر منتشر شده لیست، چهار نفر باقیمانده نیز با گزینش دقیق در این لیست جای گرفتند.

وی تصریح کرد: انتظاری هروی، کریم جوادی، عبدالزهرا کشمیری و بصیری‌پور گزینش‌های نهایی لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری هستند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی یادآور شد: در گزینش و تکمیل این لیست بنا بر اصل مشورت که 19 حزب و تشکیلات سیاسی با آراء و نظرات خود ما را همراهی کردند، توانستیم لیستی معتبر و مورد تایید عموم را ارائه دهیم.

وی افزود: پس از جمع‌آوری نظرات و آراء احزاب و تشکیلات مختلف، در مرحله نخست 154 نفر با عنوان پیشنهاد به شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری رسید که پس از ثبت‌نام و مشخص‌شدن وضعیت صلاحیت‌ها براساس سه شاخص این لیست 25 نفره را تکمیل کردیم.

آرین منش صلاحیت فردی،‌کارآمدی و تخصص به همراه تجربه و هم‌چنین اقبال عمومی را سه شاخصه مهم گزینش افراد توصیف کرد و گفت: گزینش تخصص‌ها بر مبنای کمیسیون‌‌های شورای شهر صورت گرفته وبه نوعی می‌توان این ادعا را داشت که در تکمیل این لیست حساسیت و دقت ویژه‌ای داشته‌ایم.

* فیاضی رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری در شورای شهر شد

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از انتصاب رئیس ستاد انتخاباتی جبهه در شورای شهر خبر داد و گفت: سید جلال فیاضی با عنوان رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری در حوزه شورای شهر انتخاب شد.

سید جلال فیاضی پیش از این مدیرعاملی خبرگزاری ایرنا، مدیر مسئولی روزنامه قدس، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر مسئولی روزنامه شهرآرا، مشاور فرماندار و دیگر سوابق درخشان در حوزه رسانه را در کارنامه فعالیت خود داشته است.

انتهای پیام/70023/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول