اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار میرشکار خبر داد

فعالیت 2 هزار شبکه فارسی زبان علیه انتخابات آینده ایران

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه بیش از 2 هزار شبکه فارسی زبان در خارج از کشور علیه انتخابات کشورمان فعالیت دارند، گفت: این شبکه‌ها از 10 تا 180 ساعت ویژه برنامه برای انتخابات سال 92 ایران طراحی کردند.

فعالیت 2 هزار شبکه فارسی زبان علیه انتخابات آینده ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل سردار علیجان میرشکار صبح امروز در نخستین یادواره بیسیم‌چی کربلای جبهه‌ها جانباز شهید علی امانی در حسینیه لاله‌های زهرایی یادمان پنج شهید گمنام بقعه میرحیدر آملی بیان داشت: شهید امانی از رزمندگان دلیر جبهه‌های ایران بود که پس از تحمل 24 سال درد و رنج جنگ به درجه شهادت نائل شد.

وی افزود: شهدای ما به درجه‌ای رسیده‌اند که برای رضای خدا، دفاع از دین خود، ناموس و تمامیت ارضی کشورمان جان خود را به کف دست گرفتند.

میرشکار با اشاره به نقش تبلیغی امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در عرصه کربلا یادآور شد: اگر آن حضرت پس از روز عاشورا در مجلس ابن‌زیاد که دشمنان می‌خواستند اهل بیت و گفتمان کربلا را به سخره گیرند فرمودند "ما رایت الا جمیلا" جای ساعت‌ها تفکر و تامل دارد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: کسی که در امتحان الهی قبول شود و خداوند بر او مهر تایید بزند همه سختی را برای رضایت خداوند و پیروزی در امتحانی بزرگ زیبا و شیرین می‌بیند.

میرشکار با تاکید اینکه اگر کار خدایی شود بعد از چندین سال پلاک و استخوان شهدا تبدیل به زیارتگاه می‌شود، گفت: اگر کار با خلوص نیت باشد بعد بیش از یک هزار سال کسی همانند حجر بن عدی دوباره زنده می‌شود و عظمت و بزرگواری آن به رخ جهانیان کشیده شده و چهره محبوب همه شیعیان و جهان اسلام می‌شود.

وی عدم خلوص نیت را موجب عوض شدن مسیر دانست و بیان کرد: افرادی که به دنبال قدرت، مال، مکنت و شهرت نرفتند و در مسیر شهدا بودند به قدرتمندترین انسان‌ها تبدیل شدند.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: هم‌اکنون صحنه امتحان تغییر کرده است و همه باید برای تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است با جان و دل بکوشیم.

میرشکار با ابراز اینکه بیش از 2 هزار شبکه فارسی زبان از یک ماه گذشته تاکنون برای عدم حضور مردم انتخابات آینده و دلسرد کردن مردم سازماندهی شده‌اند، عنوان کرد: این شبکه‌ها از 10 تا 180 ساعت ویژه برنامه برای انتخابات سال 92 ایران دارند.

این فرمانده برجسته جنگ تحمیلی با اعلام اینکه هدف عمده این شبکه‌ها دلسرد کردن مردم، عدم حضور گسترده، نمایش مغرضانه ناکارآمدی نظام و معرفی کاندیدایی هم‌‌سو با معیار خودشان است، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس امتحان خود را به خوبی پس دادند و هم‌اکنون عرصه برای امتحان من و شماها است.

انتهای پیام/86012/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول