اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

مشارکت در انتخابات حماسه‌ای همچون فتح خرمشهر است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز استان قزوین گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای همچون فتح خرمشهر خلق می‌کنند.

مشارکت در انتخابات حماسه‌ای همچون فتح خرمشهر است

داوود بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: فتح خرمشهر با امکانات جزئی رزمندگان در برابر دشمن تا بن دندان مسلح پس از 19 ماه تصرف دشمن که شاید در هیچ معامله نظامی نمی‌گنجد، یکی از بزرگترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

بهرامی با اشاره به حماسه‌آفرینی رزمندگان با فرمان امام خمینی (ره) در این عملیات افزود: به دلیل چنین شرایطی امام راحل (ره) دست خدا را بالای همه دست‌ها دانست و گفت خرمشهر را خدا آزاد کرد؛ چرا که هر کس دین خدا را یاری کند، خداوند آن‌ها را پیروز می‌کند.

وی ادامه داد: این سبب پیروزی رزمندگان با توکل به خدا و پیروی از ولایت در دفاع مقدس شد.

این مسئول با بیان اینکه سالروز این پیروزی در شهرستان البرز نیز با اجرای برنامه هایی از سوی سپاه این شهرستان گرامی داشته شد، غبارروبی مزار شهدای شهرستان البرز با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولان، حضور پرشور بسیجیان و رزمندگان در میعادگاه‌های نماز جمعه، گردهمایی بزرگ خواهران بسیجی شهرستان با حضور سردار نوعی اقدم معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور و تقدیر از رزمندگان البرزی عملیات بیت‌المقدس را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

بهرامی انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کردند و مردم با تحلیل عمیق سیاسی، بینش الهی و ولایت‌پذیری از ولی مطلق زمان با حضور در صحنه انتخابات همچون رزمندگان بیت‌المقدس حماسه‌ای شبیه فتح خرمشهر را خلق می‌کنند.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول