اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت گرفت

آغاز به کار فعالیت کمیته‌های برگزاری مراسم ارتحال امام (ره)

فرماندار شیراز از آغاز به فعالیت کمیته‌های پنج‌گانه ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

آغاز به کار فعالیت کمیته‌های برگزاری مراسم ارتحال امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شیراز که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید جایگاه ویژه مردم در تدوین، اجرا و مدیریت برنامه‌های سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که به عزت نظام و کشور بر می‌گردد و جنبه ملی، فراملی و بین‌المللی دارد، بیشتر لحاظ شده و برنامه‌ها در این مسیر تدوین و اجرا شود.

رئیس ستاد کمیته اجرایی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) شهرستان شیراز با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی تحولی عظیم در جهان ایجاد کرد که وظیفه ما تداوم حرکت انقلابی آن بزرگوار و تبیین اندیشه‌های تابناک او برای نسل جوان است، گفت: ایام‌الله 14 خرداد سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و قیام خونین 15خرداد بهترین زمان و فرصت مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه‌های امام (ره) و انتقال آرمان‌های آن حضرت به دنیا و آزادی‌خواهان جهان است.

وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد امام از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تثبیت نظام موثر می‌افتد چرا که هر چه عظمت داریم از عظمتی بوده که امام به جامعه ارزانی کرده و هدف ما شناساندن شخصیت امام به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی ایران است.

زرین‌کلاه در ادامه با اشاره به فعالیت کمیته‌های پنج‌گانه خاطرنشان کرد: کمیته اعزام توسط سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز، کمیته امنیتی با محوریت معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، کمیته پشتیبانی با مسئولیت حوزه معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، کمیته فرهنگی با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز، کمیته اطلاع‌رسانی نیز با محوریت صدا و سیمای فارس و سازمان تبلیغات اسلامی این استان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

فرماندار شیراز افزود: به منظور برنامه‌ریزی بهتر و افزایش امنیت و رفاه حال زائران مومن و خداجوی این شهرستان، اعزام تنها از طریق کمیته اعزام در سطح شیراز انجام می‌شود و هرگونه اعزام بدون هماهنگی ستاد توسط ادارات و دستگاه‌های مختلف این شهرستان ممنوع است.

فرماندار شیراز از تمام ادارات و دستگاه‌ها خواست تا نهایت همکاری در برگزاری مراسم سالگرد و اعزام زائران را داشته باشند و متذکر شد: برگزاری مراسم محدود به اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر حضرت امام (ره) نیست و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال در شهرها و روستاهای شهرستان شیراز انجام می‌شود و در این راستا کمیته‌های برگزاری مراسم و کمیته روستایی نیز امسال فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش فارس، این ستاد در قالب هفت کمیته اعزام، امنیتی و انتظامی، برگزاری مراسم، فرهنگی و هنری، پشتیبانی و حمل و نقل، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و کمیته روستایی برنامه‌های این ایام را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول