اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان خبر داد

اعزام 2 هزار نفر از زائران سمنانی به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام

فرماندار شهرستان سمنان از اعزام دو هزار نفر از زائران شهرستان سمنان به مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب خبرداد.

اعزام 2 هزار نفر از زائران سمنانی به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، حماسه 15 خرداد و نیز بزرگداشت سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر در فرمانداری سمنان اظهار داشت: سوم خرداد، روزی بود که با فرمایشات و رهبری‏های مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) سرنوشت جنگ تحمیلی تغییر یافت.

فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و « فتح خرمشهر، فتح ارزش‏هاست»، گفت: به واسطه دلاورمردی‏ها و ایثارگری‏های رزمندگان غیور کشورمان، این روز به نام روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

سعدالدین بیان کرد: سوم خرداد، روز اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و باید مردم و جوانان را به طور مستمر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرد تا این ایثار و از خودگذشتگی‏ها در یادها و خاطره‏ها باقی بماند.

سعدالدین به روز 14 خرداد، سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‏گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: ما هر چه داریم، از برکت حرکت پیامبرگونه آن امام است و باید در بزرگداشت مقام ایشان و انتقال آموزه‏ها و توصیه‏های ایشان به نسل آینده با ظرافت و شیوه‏های نو و هنرمندانه تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان سمنان از اعزام دو هزار نفر از زائران شهرستان سمنان به مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب خبرداد.

وی تصریح کرد: برنامه‏ریزی‏های لازم در این زمینه صورت گرفته و باید سعی کنیم که حال و هوای این ایام برای تمام مردم و به ویژه نسل جوان توام با یادآوری خاطرات حضرت امام خمینی (ره) و مرور تاریخ انقلاب باشد.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول