اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

اهتمام ویژه مسئولان در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی گفت: اهتمام ویژه مسئولان در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی و قیام 15 خرداد ضروری است.

اهتمام ویژه مسئولان در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ظهر امروز جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد دستگاه‌های این استان در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

سید حسین صابری ضمن گرامیداشت و یاد امام راحل و شهیدان 15 خرداد اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه و نشست برنامه‌ریزی در جهت پاسخ به خیل عظیم مشتاقان زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) است که پیگیری مردم در راستای برگزاری این مراسم نشان از علاقه مردم به امام راحل و شهیدان را می‌رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان بیان کرد: توجه به مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل و اجرای هرچه باشکوه برنامه‌ها در این خصوص نیازمند همت و همکاری همه‌جانبه مسئولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان است.

وی، افزود: با توجه به اینکه بخش زیادی از کارها و برنامه‌های عزیمت منظم و باشکوه سفر مردم به حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به سپاه فتح استان واگذار شده، امیدواریم با توکل بر خداوند و کمک گرفتن از منویات و رهنمودهای امام راحل این سفر به خوبی به اتمام برسد.

محکوم کردن استکبار جهانی با حضور در راهپیمایی 20 اردیبهشت‌ماه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با توجه به حرکات وقیحانه استکبار جهانی و تخریب در اماکن مذهبی مسلمانان، حضور مردم این استان در راهپیمایی حماسه دیگری را خلق خواهد کرد و باید به استکبار جهانی ثابت کنیم تا اسلام هست و مسلمانان زنده هستند نمی‌توانند به اسلام و جامعه مسلمانان خدشه‌ای وارد کنند.

صابری خواستار حضور مردم در محکوم کردن عمل زشت و ناپسند وهابیون و استکبار جهانی به صحابی پیامبر شد و گفت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی بعد از نماز دشمن‌شکن جمعه هفته جاری در سراسر استان مهم و تاثیرگذار بوده و با حضور یکپارچه خود این عمل ناپسند و زشت محکوم می‌شود.

انتهای پیام/82011 /غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول