اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

اجرای بیش از 60 برنامه در سالروز ارتحال امام (ره) در تنگستان

فرماندار تنگستان گفت: در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی برای اجرا در شهرستان تنگستان پیش‌بینی شده است.

اجرای بیش از 60 برنامه در سالروز ارتحال امام (ره) در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، احمد جعفری نسب ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: این برنامه‎ها از جمله مقاله‎نویسی، شب شروه، مسابقه وصیت‎نامه الهی سیاسی حضرت امام (ره)، برپایی مراسم روزهای 14 و 15 خرداد در مساجد هستند که در سطح شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان برگزار می‎شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نقش اساسی حضرت امام (ره) و رهبری نهضت مردم ایران برای برپایی حکومت عدل الهی و قطع دست استکبار و ایادی آن در خاک کشور عزیزمان را بسیار مهم و با تدبیر عنوان کرد.

جعفری نسب بیان کرد: عظمت و اقتدار نظام مدیون و مرهون معمار کبیر انقلاب اسلامی و جانفشانی‌های شهیدان است و ما باید قدردان ایثار آنان باشیم.

فرماندار تنگستان گفت: تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره)، تحکیم جایگاه ولایت فقیه، حضور پرشور و با شعور مردم در برنامه‌ها باید در محوریت برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) قرار گیرد.

جعفری نسب یادآور شد: همچنین وصیت‌نامه امام راحل(ره) به عنوان یک اساسنامه ارزشی باید مورد بازخوانی و مطالعه همگانی قرار گرفته و مسئولان به این مساله توجه کنند.

وی بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و امام شهدا این انقلاب به عنوان الگویی برای تمامی ملت‌های مظلوم به ویژه ملت‌های مسلمان منطقه مبدل شده است.

فرماندار تنگستان با اشاره سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، خواستار برنامه‎ریزی و آماده کردن زمینه برای حضور حداکثری مردم در خلق حماسه ماندگار در 24 خرداد شد و گفت: انشاء الله همه ما با حضور گسترده در حماسه سیاسی 24 خرداد یک بار دیگر امید دشمنان این آب و خاک را به یاس تبدیل خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا پیرامون برگزاری سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) پیشنهادات و نظرات خود را به جلسه ارائه دادند.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول