اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهارستان:

ستاد ارتحال امام در بهارستان تشکیل جلسه داد

فرماندار بهارستان از تشکیل اولین ستاد ارتحال امام در این شهرستان خبر داد.

ستاد ارتحال امام در بهارستان تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان،‌ یونس نوبخت ظهر امروز در اولین جلسه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: برنامه‌های جامعی برای برگزاری هر چه باشکوه این مراسم‌ها در شهرستان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در این راستا دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهرستان باید نیازهای خود را برای برگزاری این مراسم‌ها به ستاد اصلی معرفی کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه زائران بسیاری از این شهرستان به سمت مرقد حرکت می‌کنند افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات به آنان باید اندیشیده شود.

نوبخت افزود: در این راستا در نظر داریم تعداد دستگاه‌های اتوبوس را برای جابه‌جایی زائران نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.       

*انتقال اندیشه‌های ناب امام راحل به نسل امروز

فرماندار شهرستان بهارستان در ادامه سخنان خود بر انتقال اندیشه‌های ناب امام راحل به نسل امروز تأکید کرد اظهار داشت: امام راحل در طول حیات خویش برای زنده نگه داشتن اسلام تلاش بسیار زیادی کرد و انقلاب اسلامی را با حمایت‌های مردم در کشور ایجاد کرد.

وی ادامه داد: اگر امروز کشور توانسته استقلال و آزادی داشته باشد مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های معمار کبیر انقلاب است.

این مسئول با بیان اینکه نسل امروز باید با اهداف انقلاب و تفکرات و اندیشه‌های ناب امام آشنا باشد افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌هایی می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر نزدیک کند.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه ما امروز وظیفه سنگینی را بر عهده داریم افزود: شهدای انقلاب بر گردن ما حق بزرگی دارند، لذا باید آرمان‌های انقلاب حفظ شود و نسل امروز را نیز موظف بر حفظ این آرمان‌ها نماییم.

نوبخت در ادامه سخنان خود به سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام و روز زن اشاره کرد و گفت: زنان در جامعه اسلامی بزرگترین الگو را دارند لذا با استفاده از روش و سیره این بزرگوار می‌توانند موفق باشند.

وی تأکید کرد: برنامه‌های لازم برای روزهای 14 و 15 خرداد در این شهرستان اندیشیده شده است.

فرماندار بهارستان افزود: اندیشه‌های والای آن عزیز سفر کرده به رغم دسیسه‌چینی‌های دشمنان نه تنها در مرزهای جغرافیایی کشور محدود نشد بلکه با عبور از منطقه، ذهن انسان‌های آزاده و حق‌طلب را در سرتاسر دنیا به خود معطوف کرده است.

وی گفت: عظمت و شکوه امام خمینی(ره) بر کسی پوشیده نیست و ما هرچه داریم از آن امام راحل و خلف صالحش مقام عظمای ولایت(مدظله‌العالی) است و باید برای برگزاری مراسمی باشکوه، با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود تلاش کنیم تا بخشی از دین خود را نسبت به انقلاب و بنیانگذار آن ادا نماییم.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول