اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

عملیات بیت‌المقدس با ابعاد غیر کلاسیکی جهان را متحیر کرد

استاندار زنجان گفت: عملیات بیت‌المقدس با ابعاد غیر کلاسیکی توانست جهان را متحیر کند.

عملیات بیت‌المقدس با ابعاد غیر کلاسیکی جهان را متحیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان زنجان، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اوج روحیه ایثار، فداکاری، شهادت‌طلبی و ولایت‌پذیری مردم را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس از مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز ملت ایران است، افزود: دفاع مقدس مقطعی تاثیرگذار، پرافتخار، ماندگار و ذخیره همیشگی برای ایران اسلامی محسوب می‌شود.

استاندار زنجان فضای معنوی حاکم بر دوران دفاع مقدس را بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی در جای جای دوران دفاع مقدس دیده می‌شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ذخیره معنوی، گنج بی‌پایان و ظرفیت گسترده‌ای در راستای ارتقای معنویت در جامعه است، تصریح کرد: دین‌مداری، ولایت‌پذیری و ولایتمداری مردم در این دوران بی‌نظیر بود.

رئوفی‌نژاد موجودیت، اقتدار، استقلال، خوداتکایی، سربلندی و عزت امروز جامعه را مدیون دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: باید همه افراد جامعه به ویژه نسل جوان با این دوران بیش از گذشته آشنا شود.

وی با بیان اینکه امروز پس از پایان دوران دفاع مقدس از هر زاویه‌ای که به این دوران نگاه می‌شود، سراسر درس ایستادگی و مقاومت است، تصریح کرد: همه ابعاد هشت سال دوران دفاع مقدس قابل ارائه به نسل‌های جدید است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس همواره قابل استفاده برای همه افراد جامعه است، تصریح کرد: از این دوران پرافتخار همیشه با عزت و سربلندی و سرافرازی یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس موجب خروش و جوشش بیش از یک میلیارد مردم مسلمان در قالب بیداری اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: این ایام پرافتخار قله‌های ماندگاری دارد که فتح خرمشهر از قله‌های آن محسوب می‌شود.

ابعاد برجسته عملیات بیت‌المقدس بازگو شود

رئوفی‌نژاد شاخص‌ترین عملیات دوران دفاع مقدس را عملیات آزادسازی خرمشهر عنوان کرد و افزود: ابعاد برجسته این عملیات باید به جامعه بازگو شود.

وی با بیان اینکه همه ابعاد مادی و معنوی دوران دفاع مقدس در فتح خرمشهر نهفته است، افزود: تحلیگران از تجزیه و تحلیل این عملیات باز مانده‌اند.

استاندار زنجان یکی از شاخص‌های مهم عملیات بیت‌المقدس مقدس را غیر کلاسیک بودن آن عنوان کرد و گفت: همه طرح‌های نظامی در قالب کلاسیک به جهان ارائه می‌شود، اما عملیات بیت‌المقدس با ابعاد غیر کلاسیکی توانست جهان را متحیر کند.

وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس همه قواره‌های بی‌ربط و بی‌نتیجه را کنار زد، افزود: این عملیات نشان داد که با روحیه انقلابی، شهادت‌طلبی، ایثارگری، ایمان و دین‌مداری می‌توان پیروز شد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به ابعاد گسترده عملیات بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: توجه به طرح‌های غیر کلاسیکی به فتح خرمشهر سرعت داده و موجب زمینگیر شدن نیروهای دشمن شد.

وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس از نظر سیاسی دارای ابعاد گسترده‌تری بود، یادآور شد: ابعاد ارزشمند این عملیات موجب حیرت دشمنان شده بود.

استاندار زنجان فتح خرمشهر را نتیجه مقاومت، حضور مردم و پایداری رزمندگان دانست و گفت: این عملیات در کمتر از 23 روز موفقیت‌های بسیاری را رقم زد.

انتهای پیام/73003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول