اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

رزمندگان و خانواده شهدای فتح خرمشهر در کنگان تجلیل شدند

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، رزمندگان و خانواده شهدای فتح خرمشهر در کنگان تجلیل شدند.

رزمندگان و خانواده شهدای فتح خرمشهر در کنگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، امروز در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان از رزمندگان و خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس در بندر کنگان تجلیل به عمل آمد.

فرمانده بسیج سپاه محمد رسول‌الله (ص) شهرستان کنگان در این آیین اظهار داشت: امام علی(ع) در واقع از شخصیت والایی برخوردار است و پیروی از سیره مولای متقیان رمز سعادت و کمال است.

ابراهیم حق‌شناس همچنین با تقدیر از حماسه آفرینان سوم خرداد گفت: 60 رزمنده از این شهرستان در عملیات بیت‌المقدس شرکت کردند که با تقدیم چند شهید، جانباز و ایثارگر دین خود را ادا کردند.

وی افزود: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است و برای تحقق منویات معظم‌له باید از همه توان و ظرفیت موجود استفاده کنیم.

فرمانده سپاه کنگان خاطر نشان کرد: بسیجیان این شهرستان با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی از آرمان امام و شهیدان دفاع خواهند کرد.

حق‌شناس تصریح کرد: دشمنان همواره برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی و توطئه‌چینی می‌کنند و باید با بصیرت و با حرکت در مسیر ولایت فقیه دشمنان را ناکام کنیم.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز نیز شاهد افتخارات بیشتر و ارزشمندتری هستیم که امیدواریم این روند تداوم یابد.

در پایان این مراسم به همت بسیج سپاه، شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان و سایت 2 پارس کنگان از خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس شهرستان کنگان تجلیل شد.

قرائت قرآن، مداحی، مولودی‌‌خوانی، اجرای سرود و ... از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بود که در حسینیه ثارالله برگزار شد.

انتهای پیام/2451/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول