اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

جریان فتح خرمشهر بیانگر قدرت خداوند است

امام جمعه کهنوج گفت: جریان فتح خرمشهر در تاریخ جنگ ایران بیانگر این است که اگر ملتی با خداوند باشد، تمام قدرت‌ها هیچ است.

جریان فتح خرمشهر بیانگر قدرت خداوند است

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: فتح خرمشهر یکی از بزرگترین عملیات‌هایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام شد که در نهایت رزمندگان اسلام موفق شدند با سربلندی خاک خرمشهر را از اسارت دشمنان آزاد کنند.

وی با برشمردن عوامل مؤثر در آزادسازی خرمشهر افزود: رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس با تجهیزات اندک در برابر ارتشی که به قوی‌ترین سلاح‌ها مجهز بود، مقاومت و ایثار را به ابرقدرت‌های بیگانه نشان دادند.

افشارمنش تصریح کرد: با فتح خرمشهر خرداد ماه برای ملت ایران یکی از ماه‌های پرخاطره است بر همین اساس باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان و نوجوانان آنان را با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام آشنا کرد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات پس از عزل بنی‌صدر انجام شد، ابراز داشت: عملیات بیت‌المقدس یکی از عملیات‌های مشترک میان سپاه و ارتش بود که وحدت و یکپارچگی این دو نهاد نظامی را به خوبی به نمایش گذاشت.

افشارمنش دلیل پیروزی‌های ملت ایران را لطف و کمک الهی ذکر و عنوان کرد: جریان فتح خرمشهر در تاریخ جنگ ایران بیانگر این است که اگر ملتی با خداوند باشد، تمام قدرت‌ها هیچ است.

امام جمعه کهنوج همچنین در زمینه تصمیم شورای نگهبان نسبت به تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان که از افراد متقی و پرهیزکار تشکیل شده بر اساس قانون کسانی را که صلاحیت دارند، معرفی می‌کند.

افشارمنش بیان داشت: باید نسبت به قانون تمکین کرد، زیرا قانون معیار بسیار خوبی برای آرامش و آسایش ملت و حفظ وحدت ملی به شمار می‌رود، بنابراین با اعلام نتایج از سوی شورای نگهبان همه موظف به تبعیت از قانون هستند.

وی به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در این مورد پرداخت و اذعان داشت: اطاعت از حکم شورای نگهبان واجب است، اگر کسی به حکم این شورا تن ندهد در واقع با اسلام و قانون که ثمره خون هزاران شهید است، مقابله کرده است.

انتهای پیام/80009/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول