اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

بزرگداشت فتح خرمشهر کارکردی استراتژیک در راستای منافع ملی دارد

کارشناس مسائل سیاسی گفت:‌ بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر به عنوان روز مقاومت ملی در برابر استکبار کارکرد بسیار استراتژیک در راستای امنیت ملی و منافع ملی دارد.

بزرگداشت فتح خرمشهر کارکردی استراتژیک در راستای منافع ملی دارد

محمدرضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبریک فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر گفت: پیروزی و فتح خرمشهر یک بشارت و نوید بود مبنی بر اینکه استقامت در مسیر صحیح ما را به مقصد می‌رساند.

وی تصریح کرد:‌ فتح خرمشهر این نوید را به ما می‌دهد که مقاومت تنها راه و درست‌ترین راه است و بزرگداشت این روز به عنوان روز نمادین برای مقاومت ملی در برابر استکبار یک کارکرد بسیار استراتژیک در راستای امنیت ملی و منافع ملی است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: در فتح خرمشهر برنامه‌ریزی و تدارک خوبی داشتیم اما عامل اصلی پیروزی اخلاص و توکلی بود که در رهبری، فرماندهان و رزمندگان ایجاد شده بود.

وی در ارتباط با نقش ولایت‌پذیری رزمندگان در پیروزی اظهار کرد: رزمندگان اسلام با جان و دل و عاشقانه اوامر حضرت امام را می‌پذیرفتند.

احمدی ادامه داد: رابطه عاطفی و اعتقادی که بین رزمندگان و مسئولین نظام با حضرت امام به عنوان ولی امر، ولی فقیه و رهبر انقلاب برقرار بود دژ نفوذ ناپذیری از ملت به وجود آورده بود و همه این مسائل دست به دست هم داد تا خرمشهر فتح شده و در نهایت پس از چند سال در جنگ تحمیلی نیز پیروز شدیم.

انتهای پیام/2258/ق10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول