اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

آزادسازی خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی بود

امام جمعه کوهبنان گفت: آزادسازی خرمشهر فقط فتح آب و خاک نبود، بلکه فتح ارزش‌های اسلامی بود که دستاوردهای فراوانی داشت.

آزادسازی خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا در آیین گرامیداشت سالروز سوم خرداد ماه در جمع بسیجیان اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر فقط فتح آب و خاک نبود، بلکه فتح ارزش‌های اسلامی بود که دستاوردهای فراوانی از جمله ظهور قدرت دفاعی ایران، ثبات داخلی، ظهور ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای، اثبات پیروزی ایمان و عقیده بر سلاح و تجهیزات نظامی و ... بود.

وی ادامه داد: پس از این پیروزی بزرگ تمام معادلات دشمنان این مرز و بوم در مورد ایران اسلامی به هم خورد و آنان فهمیدند که در برابر نیروهای رزمنده ایران توان مقاومت را ندارند، زیرا به فرموده حضرت امام (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

صالح‌نیا بیان کرد: روز فتح خرمشهر روز فتح ارزش‌های اسلامی و سند عزت و شرف ملت ایران اسلامی است که به همت فرماندهان ارزشمندی همچون شهیدان محمد جهان‌آرا، حسین خرازی، حاج‌احمد متوسلیان، مهدی باکری، حسن باقری، صیاد شیرازی، احمد کاظمی و... رقم خورد و آنان برای همیشه تاریخ در قلب مردم جاودان شدند.

وی تاکید کرد: رزمندگان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش حمله گسترده‌ای در عملیات بیت‌المقدس با رمز یا علی‌بن ابیطالب را آغاز کردند و پس از چهار مرحله عملیات تهاجمی سرانجام در تاریخ سوم خرداد ماه 61 خرمشهر را پس از 575 روز اشغال به آغوش میهن اسلامی بازگرداندند.

امام جمعه کوهبنان عنوان کرد: در این عملیات حساس تعداد زیادی از متجاوزان عراقی کشته، زخمی و اسیر شدند و تعداد زیادی هواپیما، تانک، نفربر، خودروهای سبک و سنگین و ده‌ها قبضه توپ سبک و سنگین از دشمن منهدم شد و تعداد کثیری ابزار و ادوات جنگی به دست رزمندگان ایران اسلامی افتاد.

وی گفت: سوم خرداد یک نقطه عطف در تاریخ ایران اسلامی و سال‌های ارزشمند دفاع مقدس است که رزمندگان ما برای اقتدار و حیات مجدد اسلام و دفاع از میهن در برابر متجاوزان جنگیدند که ثمره آن دلاور مردی‌ها را امروز در عزت و اعتبار کشورمان و بیداری اسلامی منطقه با تمام وجود مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/80012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول