اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

قدرت ایمان و توکل در فتح خرمشهر بر تمام کفر غلبه کرد

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه قدرت ایمان و توکل در فتح خرمشهر بر تمام کفر غلبه کرد، گفت: سنگر دفاعی جنگ نرم امروز مساجد است.

قدرت ایمان و توکل در فتح خرمشهر بر تمام کفر غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در همایش نظام صالحین بسیج شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ماه رجب اظهار داشت: باید ماه رجب را غنیمت شماریم و بهره لازم را در این ماه ببریم و متربیان صالحین را نیز آگاه و ترغیب کنیم.

وی با اشاره به سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر قهرمان افزود: در روز سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین فتح‌المبین قرار داریم که مصادف با سالروز ولادت حماسه‏ساز تاریخ اسلام، حضرت علی (ع) است.

وی تصریح کرد: مولا علی (ع) در جنگ خیبر درب قلعه کفر را با دست یداللهی خود فتح کرد و ما در فتح خرمشهر این دست یداللهی را لمس کردیم که امام خمینی (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

مطهری بیان داشت: خرمشهر فتح شد؛ چرا که قدرت ایمان و توکل بر تمام کفر غلبه کرد و ما با این قدرت کفر و شرک را به عقب رانده و تسلیم خود کردیم و این یعنی، دست خدا فوق همه دست‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظام صالحین اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند «مساجد سنگر است و باید سنگرها را پر کنید»؛ در حال حاضر ما در جنگ نرم قرار داریم و باید پیش از گذشته این سنگر را پر کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: باید پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج اقشار جلسات صالحین را در مساجد سازماندهی و برگزار کنند؛ چرا که سنگر دفاعی ما برابر کفر، مساجد هستند که منازل فرشتگان و خانه خداست.

مطهری افزود: باید تصویر درستی از نظام صالحین به جامعه ارائه دهیم و این کار تک تک متولیان فرهنگی و اجتماعی است که باید با جدیت دنبال شود.

وی تصریح کرد: باید بحث اردو در حلقه‌های صالحین جایگاه ویژه‌ای داشته باشد؛ چرا که به جذابیت حلقه‌ها می‌افزاید و باعث جذب افراد بیشتر و درک درست‏تر اهداف این طرح می‌شود.

مطهری با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به بخش اردو در حلقه‌های صالحین توجه ویژه‌ای دارند، افزود: باید اردویی ناحیه با همکاری تربیت آموزش در انجام اردوهای هدفمند یک و چند روزه برای حلقه‌های صالحین همت گمارند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به انتخابات اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا حضور چشمگیر و پرشور آحاد جامعه در انتخابات و خلق حماسه سیاسی محقق شود و باید در حلقه‌های صالحین این موضوع جدی گرفته شود.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول