اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

فتح خرمشهر معادلات نظامی دشمن را بر هم زد

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: فتح خرمشهر معادلات نظامی دشمن را بر هم زد.

فتح خرمشهر معادلات نظامی دشمن را بر هم زد

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نظام اسلامی به برکت خون شهدا تا کنون ادامه مسیر داده است.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران مدیون خون شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس هستند، افزود: ایثارگری خانواده‌های شهدا موجب پایداری نظام اسلامی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان سالروز آزاد سازی خرمشهر را از یوم‌الله‌های نظام اسلامی برشمرد و افزود: باید از بازماندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس تجلیل شود.

وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس یکی از حساس‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بزرگ این عملیات موجب شد تا روند دوران دفاع مقدس تغییر کند.

*وجبی از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت

احمدی با اشاره به اینکه مقاومت رزمندگان اسلام موجب شد تا وجبی از خاک کشور در دوران دفاع مقدس به دشمن واگذار نشود، خاطرنشان کرد: ملت ایران ایثار و مقاومت را از رزمندگان خود فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه اشغال 500 روز خرمشهر رزمندگان را آزار می‌داد، یادآور شد: فتح خرمشهر روند دوران دفاع مقدس را تغییر داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه فتح خرمشهر در روند جنگ موثر بود، افزود: فتح خرمشهر معادلات نظامی دشمن را بر هم زد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی رزمندگان زنجانی در این عملیات افزود: رزمندگان استان زنجان در این عملیات نیز همچون سایر عملیات‌ها خوش درخشیدند.

احمدی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره فتح خرمهشر تاکید کرد و گفت: باید روز مقاومت و ایثار به عنوان روز هنرمندی رزمندگان اسلام به نسل جوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه باید ایثارگری‌های رزمندگان به نسل‌های جوان انتقال یابد، افزود: باید نسل‌های جوان با چنین رشادت‌هایی آشنا شوند.

انتهای پیام/73003/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول