اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی:

1300 خانواده زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی هستند

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی از حمایت یک‌هزار و 300 خانواده زندانی در این استان خبر داد و گفت: همچنین تعداد 2 هزار و 150 نفر در این انجمن حمایت می‌شوند.

1300 خانواده زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدهاشم اسماعیل‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه عمده‌ترین مشکل این انجمن تامین هزینه اجاره مسکن است، اظهار کرد: 80 درصد خانواده‌ها در انجمن بیرجند شامل بیرجند، خوسف و درمیان فاقد ملک شخصی هستند.

وی از زیرپوشش قرار دادن یک هزار و 300 خانواده در بیرجند خبر داد و ادامه داد: تعداد 750 خانواده در شهرستان بیرجند، 130 خانواده در نهبندان، 120 خانواده در فردوس، 200 خانواده در قاین و 100 خانواده در طبس تحت حمایت این انجمن هستند.

حمایت از 750 خانواده زندانی در بیرجند

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی تصریح کرد: این انجمن 750 خانواده در شهرستان بیرجند را زیر پوشش قرار می‌دهد.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه 19 هزار و 600 نفر به انجمن حمایت از زندانیان مراجعه می‌کنند، اذعان داشت: از این میزان 90 درصد خانواده‌ها و 10 درصد را زندانیان تشکیل می‌دهند.

وی یادآور شد: در سال گذشته 19 هزار و 400 خانواده زندانی به انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان مراجعه کرده‌اند و همچنین 395 پرونده تشکیل شد.

معاضدت قضایی 910 زندانی

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیارد و 910 میلیون ریال کمک نقدی به خانواده‌های زندانی شده است، گفت: کمک‌های غیرنقدی شامل سبد غذایی و اطعام حدود 100 میلیون تومان بوده است.

اسماعیل‌زاده افزود: معاضدت قضایی 910 زندانی پیگیری شده که یک هزار و 115 مصاحبه و مشاوره چهره به چهره با زندانیان و خانواده‌های آنها برگزار شده است.

وی مهمترین بخش انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان را آموزش دانست و اضافه کرد: در این راستا به 790 نفر آموزش مهارت‌های زندگی و شغلی داده شده است.

80 درصد خانواده‌های زندانیان فاقد مسکن هستند

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی تصریح کرد: 80 درصد خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان فاقد مسکن و 20 درصد آنها اجاره‌نشین هستند.

اسماعیل‌زاده از تحت پوشش قرار دادن یک هزار و 400 فرزند خانواده زندانیان خبر داد و اذعان داشت: از این تعداد 28 دانشجو، 203 نفر دبیرستانی و مابقی دبستانی هستند.

وی با بیان اینکه 70 درصد خانواده‌های زندانیان به شهرها مهاجرت کرده‌اند، یادآور شد: این موضوع مشکلات عدیده‌ای را سبب شده و خانواده زندانیان نباید فرد آسیب دیده را ترد کنند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، خوسف و درمیان انجمن حمایت از زندانیان را دارند.

انتهای پیام/69013/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول