اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین جشن گلریزان کاشان صورت گرفت

کمک 4 میلیارد ریالی به محکومان مالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان گفت: خیران 407 میلیون پانصد هزار تومان برای آزادی 84 نفر محکومین مالی و دیه غیرعمد کمک کردند.

کمک 4 میلیارد ریالی به محکومان مالی

علی فرزانه در حاشیه پنجمین جشن گلریزان شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این میزان کمک خیران نسبت به کمک‌های جشن گلریزان سال گذشته این شهرستان حدود دو برابر افزایش داشته است.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان افزود: در حال حاضر 84 نفر زندانی محکوم مالی و دیه غیرعمد با حدود 3 میلیارد تومان بدهی در انتظار کمک خیران برای آزادی و بازگشت به آغوش گرم خانواده به سر می‌برند.

به گفته وی، از این تعداد زندانی 42 نفر در ارتباط با چک و سفته با یک میلیارد و 135 میلیون تومان و همچنین 30 نفر در ارتباط با مهریه و نفقه با یک میلیارد و 120 میلیون تومان در زندان هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه 12 نفر نیز در ارتباط با تصادفات با بدهی بالغ بر 425 میلیون تومان در زندان به سر می‌برند یادآور شد: انتظار می‌رود مشکل 84 نفر محکوم مالی و دیه غیرعمد هر چه زودتر برطرف شده و به آغوش گرم خانواده‌های خود برگردند.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال 91 نیز 78 نفر با محکومیت مالی 3 میلیارد و 472 میلیون و 462 هزار و 967 ریال با کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور، ستاد دیه شهرستان کاشان، وام ستاد دیه کاشان، وام بانک‌های عامل ملت و تجارت، قبول اعسار، آزادی از طریق مشاوره و کمک بلاعوض صندوق خسارات آزاد شده و به آغوش گرم خانواده‌های خود برگشتند.

فرزانه در ادامه با اشاره به اینکه ستادهای دیه در سراسر کشور فقط در مراکز استان‌ها تأسیس می‌شود بیان داشت: شهرستان کاشان در کشور تنها شهرستانی است که دارای ستاد دیه است.

به گفته مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان از اول مردادماه سال 87 زمان تأسیس ستاد دیه شهرستان کاشان تا پایان سال گذشته یک‌هزار و 165 پرونده زندانیان محکوم به دیه غیرعمد و محکومان مالی در شهرستان کاشان مختومه شده است.

پنجمین جشن گلریزان شهرستان کاشان برای آزادی زندانیان مالی و دیه غیرعمد توسط ستاد دیه شهرستان کاشان و با همکاری ستادهای دیه شهرستان‌های آران و بیدگل، نطنز و بادرود و با حضور مسئولان ستاد دیه و رؤسای دادگستری این شهرستان‌ها در تالار فیروزه شهرستان کاشان برگزار شد.

جشن گلریزان یکی از حرکت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه شهید لاجوردی بود که در ماه مبارک رمضان بنیان گذاشته شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول