اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم:

خانواده زندانیان نیازمند حمایت جدی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم با بیان اینکه برخی از خانواده زندانیان دچار مشکلات جدی معیشتی و سرپرستی هستند گفت: خانواده زندانیان نیازمند حمایت جدی خیرین هستند.

خانواده زندانیان نیازمند حمایت جدی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حسین شریعت‌پناهی ظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی که در تالار بعثت سازمان جوانان استان قم برگزار شد با اشاره به فعالیت انجمن حمایت از زندانیان استان قم اظهار کرد: افرادی که در این انجمن فعالیت می‌کنند زیر نظر هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان هستند.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان قم را افراد شاخص و سرشناس تشکیل می‌دهند بیان کرد: مصطفی برزگرگنجی در مقام دادستان و محمد قطبی در مقام مدیرکل زندان‌های استان قم از جمله اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان قم هستند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم به تعداد خانواده‌هایی که زیر چتر حمایتی این انجمن در استان قم قرار گرفته‌اند اشاره کرد و ابراز داشت: هم‌اکنون 763 خانواده زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند.

وی با بیان اینکه تعداد خانواده‌هایی که زیر پوشش حمایت از زندانیان هستند هر روز تغییر می‌کند گفت: برخی از زندانیان آزاد و برخی دیگر به دلایلی وارد زندان می‌شوند.

شریعت‌پناهی تصریح کرد: هم‌اکنون 3 هزار و 52 نفر زیر پوشش حمایتی انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند.

وی به اهداف مهم این انجمن اشاره کرد و ابراز داشت: از جمله مهم‌ترین اهداف این انجمن آزادسازی زندانیان است که از ابتدای امسال تاکنون توانستیم رضایت پنج نفر از شاکیان پرونده‌های کیفری را جلب کرده و 13 زندانی کیفری نیز با جلب رضایت شاکیان آزاد شدند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم اضافه کرد: در شش ماه نخست امسال 53 میلیون و 200 هزار تومان کمک‌های غیر نقدی برای حمایت از خانواده زندانیان به این انجمن اهدا شد.

شریعت‌پناهی به جشن حمایت از زندانیان که چندی پیش برگزار شد اشاره و تصریح کرد: در این جشن مبلغ 60 میلیون تومان برای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان جمع‌آوری شد.

وی همچنین از توزیع سبد کالا بین 368 خانواده از خانواده‌های زندانیان خبر داد و گفت: در روزهای پایانی فروردین امسال نیز به ارزش 17 میلیون تومان، سیب، پرتقال، مرغ و برنج از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به خانواده‌های زندانیان اهدا شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم با تاکید بر ضرورت حمایت جدی از خانواده زندانیان تصریح کرد: برخی از خانواد‌ه‌های زندانیان به دلیل محکومیت‌های دراز مدت و یا اعدام سرپرست خانواده دچار مشکلات جدی هستند که تأمین هزینه آنان برای این انجمن بسیار سنگین است.

وی اضافه کرد: تعداد خانواده‌ زندانیانی که دچار مشکلات جدی مانند نداشتن کمترین هزینه برای زندگی، تأمین اجاره منزل مسکونی هستند از 12 خانواده تجاوز نمی‌کند که امیدواریم خیرین با سرپرستی این خانواده‌ها پدرانه آنان را یاری کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول