اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ارزش 138 میلیون ریال

سبدهای غذایی میان خانواده مددجویان نیازمند زندان نیشابور توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیشابور از توزیع سبد غذایی بین خانواده‌های مددجویان نیازمند به ارزش 138 میلیون ریال خبر داد.

سبدهای غذایی میان خانواده مددجویان نیازمند زندان نیشابور توزیع شد

احمد همت‌آبادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: سبد غذایی بین خانواده‌های مددجویان نیازمند به ارزش 138 میلیون ریال بین خانواده‌های مددجویان نیازمند توزیع شد و 74 میلیون ریال نیز به خانواده‌های مددجویان نیازمند برای هزینه‌های معیشتی آنان پرداخت نقدی شد.

وی افزود: 58 میلیون ریال نیز برای امور آموزشی فرزندان مددجویان و 5 میلیون ریال برای امور درمانی هزینه شد.

مدیر انجمن حمایت از زندانیان نیشابور توضیح داد: برای هشت نفر از مددجویان، بعد از آزادی اشتغال‌زایی و هشت تن برنج، روغن و شکر بین خانواده‌های مددجویان توزیع شد.

همت‌آبادی یادآور شد: تلاش برای آموزش اعضای خانواده‌ مددجویان به سازمان فنی و حرفه‌ای به ‌صورت رایگان، انتقال سربازان فرزندان مددجویان به محل نزدیک منزل، اشتغال مددجویان بند نسوان از طریق شرکت امین لاستیک و کار در زندان، معرفی خانواده مددجویان برای جهیزیه به خیریه حضرت معصومه (س) و خیریه الزهرا (س) از دیگر برنامه‌های این تشکل است.

این مسئول حمایت از زندانیان نیشابور، هم‌چنین از آزادی 26 نفر از زندانیان این شهرستان از پشت میله‌های سرد زندان در امسال با دیه حدود 7 میلیارد ریال خبر داد.

همت‌آبادی توضیح داد: 59 نفر از زندانیان نیز در شش ماهه دوم سال 90 با همت خیّران نیک‌اندیش با همکاری مددکاری زندان نیشابور دوباره طعم زندگی آزاد را چشیدند.

وی اظهار داشت: کل بدهی مددجویان بیش از 15 میلیارد ریال بوده است که از شاکیان با وساطت انجمن بیش از 8 میلیارد ریال از بدهی تخفیف گرفته و بیش از 2 میلیارد ریال توسط خانواده مددجویان پرداخت شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نیشابور با اشاره به کمک حدود 5 میلیارد ریالی ستاد دیه خراسان‌رضوی، خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد ریال اعتبار نیز بیمه‌ها کمک بلاعوض داشته و تسهیلات بانکی دریافت شدند و حوزه قضایی نیز برای 11 نفر مددجوی غیر عمد از جرایم نقدی تخفیف داده شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول