اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از زندانیان پاوه خبر داد

جمع‌آوری 600 میلیون ریال توسط خیران برای آزاد‌سازی زندانیان پاوه

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاوه گفت: در مراسم امسال جشن گلریزان مبلغ 600 میلیون ریال کمک از سوی خیران حاضر در مراسم جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 600 میلیون ریال توسط خیران برای آزاد‌سازی زندانیان پاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین خدر‌ویسی در مراسم جشن گلریزانی که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد اظهار کرد: یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از محل سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات استانی برای مرمت و بازسازی ساختمان زندان و تأمین امکانان سخت‌افزاری آن هزینه می‌شود.

فرماندار پاوه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دین‌داری و روشن‌فکری مردم پاوه افزود: مردم پاوه در انجام امور خیریه پیشگام و زبانزد همه هستند و این تایید‌کننده دین‌داری و روشن‌فکری آنها است.

ماموستا ملا‌قادر قادری نیز گفت: خانواده، مدرسه، مساجد، اجتماع و بازار و رسانه‌ها را در سلامت هر جامعه مؤثر و تاثیرگذار هستند و اگر این مراکز وظایف و رسالت خود را به‌ خوبی انجام دهند، جامعه سالم خواهیم داشت.

قادری ادامه داد: زندان‌ها براساس وجود انحرافات فکری و عملی در جامعه ایجاد می‌شود اگر انسان و جامعه فاقد این انحرافات باشد نیازی به زندان نیست.

وی نظام جمهوری اسلامی ایران را نظامی اسلامی عنوان کرد و گفت: در رأس نظام جمهوری اسلامی ایران فقیهی آگاه به دین، حکمت و با درایت است.

امام جمعه پاوه ارشاد و راهنمایی را دو ابزار مهم و تأثیرگزار در سلامت جامعه دانست.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پاوه نیز گفت: در سال گذشته و در جشن گلریزان مبلغ 500 میلیون ریال کمک مردم و خیران جمع‌آوری شد که با استفاده از آن 30 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند.

مسعود صمدی افزود: در مراسم امسال جشن گلریزان نیز مبلغ 600 میلیون ریال کمک از سوی خیران حاضر در مراسم جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول