اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز خبر داد

احتمال افزایش 40 درصدی مبلغ دریافتی مستمری‌بگیران

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز در جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شیراز از افزایش احتمالی مبلغ دریافتی مستمری بگیران خبر داد.

احتمال افزایش 40 درصدی مبلغ دریافتی مستمری‌بگیران

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین کلاه بعد از ظهر امروز در چهارمین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همگان بر ضرورت حمایت از خانواده‌های زندانیان اعتقاد داریم چراکه جرم یک فرد را نباید به پای دیگر اعضای خانواده وی نوشت.

عضو اصلی انجمن حمایت زندانیان شیراز افزود‌: حضور خیران و نیکوکاران در کنار خانواده زندانیان از طریق انجمن حمایت زندانیان امری پسندیده و پر ثواب است.

وی ادامه داد: حمایت‌های خیران و نیکوکاران به تنهایی کافی نیست و نیاز است با ایجاد درآمد پایدار و راه‌اندازی طرح‌های حمایتی و اقتصادی حمایت از مددجویان را گسترش داد.

فرماندار شیراز در ادامه تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان شیراز در حوزه‌های مختلف حمایت‌های معنوی و مادی خود را از خانواده‌های نیازمند زندانیان ادامه می‌دهد و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان نیز در چارچوب قانون حمایت‌های خود را از این انجمن دریغ نکنند.

به گفته زرین کلاه، شیراز از نظر فعالیت‌های خیری در کشور نمونه است و جا دارد که خیران و نیک‌اندیشان همان‌طور که در زمینه مدرسه‌سازی و فعالیت‌های دیگر منشا اثر بوده‌‌اند، برای کمک به خانواده بی‌گناه محکومان مالی و زندانیان غیرعمد نیز پیشقدم شوند.

به گزارش فارس، در چهارمین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شیراز شماره حساب 0105684864001 بانک ملی برای دریافت کمک‌های مالی خیران اطلاع‌رسانی شد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول