اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اهداء لوح سپاس صورت گرفت

تجلیل شهردار ورامین از خادمان انجمن حمایت از زندانیان

خبرگزاری فارس: شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین از خادمین انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ورامین تجلیل کرد.

تجلیل شهردار ورامین از خادمان انجمن حمایت از زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش در جلسه رسمی هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ورامین، شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین از خادمان پر تلاش این انجمن تجلیل کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در این جلسه که محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، دادستان، معاون قضایی دادگستری، حسین خلیلی عضو شورای اسلامی شهر ورامین، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ورامین حضور داشتند، طی سخنانی کوتاهی گفت: خدمات برجسته این انجمن به خانواده‌های نیازمند زندانیان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

محمد راشدی تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان از جمله انجمن‌های فعال و اثرگذار در حوزه ورامین بوده که با خدمات برجسته اعضای پرتلاش آن، تاکنون خدمات ماندگاری را انجام داده است.

در ادامه این مراسم با اهداء هدیه و لوح تقدیر شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین، از خدمات و فعالیت‌های ارزنده فضل‌الله بختیاری و عباسعلی رضایی از اعضای سابق هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ورامین تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/2462/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول