اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس کرمان:

شورای نگهبان به وظیفه خود در حماسه سیاسی عمل کرد

ما فرماند‌هان و پیشکسوتان دفاع مقدس حمایت 100 درصدی خود را از شورای نگهبان اعلام می‌کنیم و این حرکت را لبیک گفتن شورای نگهبان به خواست رهبر معظم انقلاب، امت بیدار و ایثارگران در سال حماسه سیاسی می‌دانیم.

شورای نگهبان به وظیفه خود در حماسه سیاسی عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در بیانیه فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان در مورد حمایت از اقدام انقلابی شورای نگهبان در اسامی افراد احراز شده برای انتخابات ریاست جمهوری آمده است: شورای محترم نگهبان یگانه مرجع احراز صلاحیت‌ها طبق قانون اساسی است، لذا نظر نهایی این شورا را فصل‌الخطاب و لازم‌الاتباع می‌دانیم و از تمام نامزدها و هواداران آنها درخواست داریم به این مهم قلبا و عملا پایبند باشند.

در این بیانیه تصریح شده است: شورای نگهبان از منظر و جایگاه رفیعی در نظام اسلامی برخوردار است و صلاحیت بررسی شرایط کاندیداها و اعلام نظر قطعی در مورد حضور یا عدم حضور آنها را دارد و همه باید نظر این شورا را محترم و قابل تأیید بدانیم و نسبت به تمکین در برابر نظر شورای نگهبان از اقدام قانونی فروگذار نکنیم.

این بیانیه می‌افزاید: طی سه دهه گذشته بسیاری‌ تلاش کردند تا جایگاه شورای نگهبان را مورد تاخت و تاز و تفکرات انحرافی خود قرار دهند، اما شورای نگهبان جایگاه محکم و قابل اتکا در عمل به قانون و صائب بودن امر الهی در مجرای حکومت اسلامی است که قطعاً بزرگ‌ترین صیانت را از قانون اساسی و اجرای حدود و احکام شرعی انجام می‌دهد.

در این بیانیه خاطر نشان شده است: با تشکر از شورای محترم نگهبان در بررسی احراز صلاحیت داوطلبان و نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری انتظار داریم کاندیداهایی که صلاحیت آنها احراز نشده در نشان دادن قانون‌مداری و ولایت‌مداری خود به نظر شورای نگهبان تمکین کنند و از هرگونه حرکت افراطی پرهیز کنند.

در این بیانیه آمده است: ما فرماند‌هان و پیشکسوتان دفاع مقدس حمایت 100 درصدی خود را از شورای نگهبان اعلام می‌کنیم و این حرکت را لبیک گفتن شورای نگهبان به خواست رهبر معظم انقلاب، امت بیدار و ایثارگران در سال حماسه سیاسی می‌دانیم.

انتهای پیام/2446/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول